Ver la Versión Completa : Fitxa d'en Xavi
Nom: Xavi
Any de Naixement: 1975
Poblacio: Cornellà de Llobregat
Any d'inici a l'aquariofilia: 1970 (si, 5 anys abans de naixer ja tenia aquari a casa . . .)
Aquaris actualment en funcionament:
- Mini-Reef de 130 litres.
- Aquari de "charco" de 54 litres amb un grapat de Gambussies.
Terraris/Aquaterraris actualment en funcionament:
- 96 Litres amb 6 Bombina orientalis
- 54 Litres amb parella de Leptopelis sp.
Aquaris temporalment buits:
- 200 litres (pensant mentretant que coi faig amb ell, si el torno a omplir i poso algun bitxo dels meus, o si el porto al garaig a que s'ompli de pols).
Passions (o aficions, com preferiu), i per aquest ordre:
- El meu fill Dante (tot i ser adoptiu tenim una retirada i sembla que inclús sigui el meu fill biològic, je, je, je, je, je . . .)
- Aquariofilia en general, en especial bitxos extranys (i a poder ser grans), ciclids i altres besties aquatiques.
- Las birras
- Japó (i l'idioma japonés)
- El Zen
- Filosofia oriental en general
Be, segur que em deixo coses, però espero poder anar afegint o traient cosetes per a que us feu una idea de amb qui parleu . . . je, je, je . . .
:D
Aleix Llovet
25-feb-2006, 14:43
fan de kill bill doncs?? ARIGATO!!!
Arigato gozaimasu Llovet San.
Però no, ni l'he vist ni de moment tinc cap intenció de veure-la . . . prefereixo altres pelicules . . . je, je, je . . . i altres directors . . . no se, Shohei Imamura ("Agua tibia bajo un puente rojo", "La balada de Narayama", "Unagi (La anguila)", etc) . . . i ara fa relativament poc (uns dos anys) he descobert als NordCoreans . . . una mooooolt bona es la de "Primavera, verano, otoño, invierno, . . . primavera" . . . us la recomano si us agrada el cinema algo més simbólic i treballat, i voleu sortir de les típiques pelicules asiàtiques que s'estàn posant tant de moda, les de por amb telèfons mòbils pel mig . . .
;)
Aleix Llovet
14-may-2006, 16:01
mon germa sta tot el dia amb hip hierro noseke i pelis japos rares paranoies total! t'agradarien! jajja
Arigato Xavi SAN
posar cera pulir cera
Jaume Izquierdo
14-may-2006, 20:18
Doncs tinc q confesar que un dels meus somnis es fer un viatge pel Japó :) Em recomaneu algun llibre per començar amb l'idioma?
Aleix Llovet
14-may-2006, 22:42
el meu germa estudia japo aixi per internet rollo freelance a ratos... sta amb kanjis etc... ja li dire k et faci un recopilatori... sempre esta imprimint llibres que es baixa! jeje
Buenaaaaaaaas . . .
Aleix, jo també vaig començar com el teu germà ì vaig acabar apuntant-me a un curs de Japonès, però al final ni una cosa ni l'altra . . . ho he deixat de moment. :smiley19:
Be Jaume, si vols començar a tenir un primer contacte amb el Nihongo et recomano la següent web:
http://lsi.ugr.es/~gunkan/mirror/html/gunkan_base/base_gunkan.html
Es un curset d'iniciació que està molt be.
Si vols començar amb el Japonès et servirà per a que tinguis una idea general.
Consell: comença aprenent-te de memòria els silabaris Hiragana i Katakana (i per aquest ordre) abans de liar-te amb els Kanjis. E inclús abans de començar amb la gramàtica i tot.
Si vols et puc passar alguns exercicis d'un curs que vaig començar a fer i que vaig tenir que deixar-lo per la merda de la cama . . .
Jaume Izquierdo
15-may-2006, 18:12
moltes mercis Xavi! Te molt bona pinta la web!
com va això de la cama?
Aleix Llovet
15-may-2006, 18:50
cama?? kama????? kamasutra??¿¿?¿?¿ joder xavi tu si ken saps!
je, je, je, je . . . otia Aleix!!! Tan de bo!!! Que va, que va . . . i menos encara amb la cama feta un nyap!!! je, je, je . . .
Jaume, el problema que tinc a la cama es lo tipic que li passa a la gent que te uns 30 o 40 anys més que jo . . . es a dir, un pinzament del nervi ciàtic . . . però jo com soc un adelantao amb 31 anys ja "gaudeixo" de les meravelles dels antiinflamatoris i els calmants a diari . . . vamos, hasta los pelotes!!! Per això em deixo veure poc ultimament, tant per l'AAB com pel foro . . . però be, espero que abans de que acabi l'any em tornin a posar la pota a puesto.
. . . per dir-vos que al curro i a casa em diuen Dr. House . . . je, je, je, je, je . . .
Jaume Izquierdo
16-may-2006, 15:24
jejeje tranqui, jo amb 20 anys ja tenia problemes així, o sigui q se de q em parles ;)
Coi Jaume . . . em sap greu . . . i que, al final tot solucionat??
Jo porto aixì ja des de . . . be, el primer "atac" va ser un lumbago l'any passat, al juny, que em va tenir quasi be 3 setmanes al llit en plan "Mar adentro" . . . i aquest cop fa uns dos mesos i pico van ser 10 dies al llit amb lumbago, però que va derivar en la merda aquesta que ara tinc . . . hazta loz güeboz!!! . . .
Gràcies pels ànims Jaume!!
:smiley20:
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com