PDA

Ver la Versión Completa : Echinodorus sp

Praslin
26-mar-2006, 14:44
bones bones bones. akabu de comprar una d'akestes. te algunes coses diferents del resta de plantes k valgui la pena comentar a un principiant com jo??

lunik problemilla k e tingut es am el de les arrels. tenia unes arrelotes llargissimes i mol grans quan la vaig comprar. vaig fer "poda" i vaig deixar quasi no+ les joves. vaig fer b?? auria dakabar de tallar totes les altres llargues per tal de k no sem podreixiin¿???

merci per la vostra sabiduria

David
26-mar-2006, 16:24
un comentari i no et molestis per aixo, pero no escriguis com si fos un mobil i et podrem llegir millor i amb mes claretat.
en quan a la teva questio, jo normalment tallo les arrels i les fulles que veig en mal estat, aixi la planta tira millor

salut

Praslin
26-mar-2006, 18:08
perdo per el text encriptat :D . merci david per contestarme

Edu O.
27-mar-2006, 23:45
Una cosa que he lleguit y que he pogut compobar (segur que us semblará raro:D ) es que a les echinodorus no els hi senta gens bé que al ser enterrades se les deixi amb les arrels doblegades cap a dalt.

Ho vaig fer amb unes cuantes E.quadricostatus. Les que tenien les arrels cap avall van trigar molt menys en començar a creixer.

Generalmente amb deixar 3 dits d'arrels ja n'hi ha suficient (depén del tamany de la planta;) )