Ver la Versión Completa : Interessats en comanda de Kelamix
David Fernández
02-mar-2004, 15:42
Hola,
¿Algú estaria interessat en fer una comanda conjunta de Kelamix Complex?
Com molts sabreu, és un bona alternativa (i molt barata) als abonaments comercials per aquaris, sempre que s'afegeixi sulfat de potasi (que es pot adquirir en farmàcies o cases de productes químics). El problema és que es ven en paquets de 5 kg i llavors tens per 5-10 anys aproximadament... http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gifÉs per això que normalment es fan comandes conjuntes entre vàries persones. Si ens ajuntem 5-10 persones podria estar molt bé. Pel que he sentit, el paquet de 5 kg surt per uns32 euros, més despeses d'enviament. S'hauria d'acabar de mirar...
Les dosis a emprar són 92 g de Kelamix / 1000 g d'aigua (es fa una dissolució de 1000 ml), abonant ambuns 18 ml de dissolució/ 100 litres d'aigua d'aquari per setmana (tot depèn del número de plantes i de les seves necessitats; aquests són números aproximats). Per tant, 1 litre de disolució dóna per abonar durant aproximadament un any un aquari de 100 litres. Si ens quedem uns 500 g de Kelamix per cap, tenim per abonar durant 5 anys un aquari de 100 litres, o durant 1 any un aquari de 500 litres. I tot això per uns3 euros. No està malament, no?
Si algú està interessat, que m'ho digui i veiem com ho podem fer...
Fins ara,
David.
Pau Riba
02-mar-2004, 17:26
Hola David!
Realment lo del Kelamix és una molt bona laternativa al "Hortilon" que molts fem servir per abonar ja que proporciona encara més ferro que no pas aquest compost i en resulta molt més economic.
Hi ha una cosa però que em sembla que es erronia. Quan comentes les concentrasions de kelamix de la dissolució, diria que es una proporcio massa gran.
Jo fa ja alguns mesos que el faig servir i faig la concentracio amb 2 grams de Kelamix per 50 ml d'aigua (aixo serien 40 grams de kelamix per litre). Per fer aquesta concentracio em vaig basar amb l'abono de tropica (he mantingut la concentració de Fe per litre). Cada setmana poso 7 ml de ladissolucio comentada(2gr de kelamix per litre), o bé 1 ml al dia.
Quan no hi ha gens de ferro a l'aquari poso 7 mlde la concentracio (l'aquari té 100 litres d'aigua)i sem posa a 0,2 mg/l i llavors mantenc aquest nivell posant o be 1 ml al dia o be 7 a la setmana.
Prenent també com a base l'abono de tropica i afegeixo Potassi i Magnesi a la concentracio. Poso als 50 ml d'aigua 0,25 gr de K i 0.11 gr de Mg. com que els poso en forma de sulfats (sulfat de magnesi i sulfat de potassi) el pes es algo superior.
Si vols veure els calculs per saber la concentració tels puc enviar.
Molta sort!!!
Marc Martínez
02-mar-2004, 17:53
Jo m'apunto si fas comanda
Juan A Zanuy
03-mar-2004, 14:58
Jo m'apunto també.
Salutacions
Juan
David Fernández
03-mar-2004, 16:04
Hola,
Bé, doncs ja som tres... ;)A veure si s'anima algú més...
David.
Algú té els elements de que es compón el kelamix?, jo l'utilitzaria per complementar si m'interés al Sera Florena.
Si hi ha algún microelement que portí el kelamix i no el Sera Florena potser m'interesi ;)
Marc Martínez
03-mar-2004, 18:04
El Florena va publicar la seva compisició a Framça (on estan obligats per legislació)i es un abono a base de ferro, el experts en la materia el deixaven com un abono més que vulgar (dolent), si no recordo malament.
La composició del Kelamix no la tinc a mà pero es molt similar a la de Biomix http://www.manvert.com/tipos.htm&nbs p;
un producte de la casa Manvert que es serveix en envasos mes petits.
David Fernández
03-mar-2004, 19:06
Hola,
La composició del Kelamix és:
Fe EDTA: 7,8%, Mn EDTA: 3,9%, Zn EDTA: 0,6%, Cu EDTA: 0,3%, B: 0,7%, Mb: 0,2%
Una dels grans avantatges respecte l'Hortrilon és el baix contingut en coure...
Fins ara,
David.
Lluis Badenas
08-mar-2004, 13:57
Jo També M'apunto!!!!
Salutacions
Lluís
David Fernández
08-mar-2004, 16:47
Bé, de moment som 4 persones segures (Lluís, Juan, Marc i jo) i una possible (Edu). Algú més s'apunta...?
Fins ara,
David.
Juan A Zanuy
25-mar-2004, 15:38
Hola a tots,
Hi han notícies noves?
Juan
Hola,
Ja no m'enrecordava, al final continuaré amb el que tinc ara que ja hem va bé.
Gràcies de totes maneres ;)
David Fernández
27-mar-2004, 13:57
Hola,
Bé, encara que l'Edu s'ha donat de baixa, encara sóm 4 els interessats en fer la comanda (Lluís, Juan, Marc i jo). Si els altres 3 em confirmeu el vostre interés, començo a fer les gestions oportunes i us continuo informant per correu privat... Ens tocarien 1,25 kg de Kelamix per cap, cosa que ens donaria per abonar els nostres aquaris una bona temporada a un preu molt raonable...
Espero, doncs, la vostra confirmació.
Fins ara,
David.
Marc Martínez
29-mar-2004, 00:26
Jo em comfirmo, espero noticies teves ;)
Juan A Zanuy
29-mar-2004, 15:01
Jo confirmo també
Salutacions
Juan
Lluis Badenas
30-mar-2004, 09:33
Endavant!!!
Salutacions
LluísEdited by: Lluis Badenas
David Fernández
30-mar-2004, 12:17
Molt bé... Doncs posaré un mail a aquesta gent i us dic alguna cosa...
Fins ara,
David.
Lluis Badenas
31-mar-2004, 12:06
David,
Si m'has d'enviar un mail,prefereixo que ho facis a l'adreça
lbadenas@irissi.es
que va bastant petat ultimament.
David Fernández
13-abr-2004, 11:38
Juan,
Et vaig enviar un missatge privat a través del fòrum amb el preu del Kelamix i les despeses d'enviament, perquè em donèssis la teva conformitat. La resta ja han contestat, així que només faltes tu... ;)En quant m'ho confirmis, poso la comanda...
Fins ara,
David.
Salvador Borràs
15-abr-2004, 18:18
Hola,
No sé si estoy a tiempo, pero podría estar interesado.
Saludos
Juan A Zanuy
15-abr-2004, 20:42
Perdona el retràs, ja se sap: el curro de vegades esclavitza.
Confirmat. Endavant amb la comanda. Ja diras quan liquidem el tema
Salutacions
Juan
David Fernández
22-abr-2004, 17:16
Hola,
Aquesta tarda m'han lliuratel Kelamix ;)Com us vaig dir, al final ha sortit per 49,50 ? amb despeses d'enviament i IVA. Com som 4 persones, toca a 1,25 kg i 12,38 ? per cap...
Hauríem de quedar un dia a l'AAB perquè us el doni. Òbviament, seria ideal trobar un dia que ens anès bé a tots, per minimitzar els viatges... Els dies de reunió són el dimecres a partir de les 21h, encara que es pot passar abans perquè està obert. Com us aniria el proper dimecres 28 a les 20h? Si no us va bé, proposeu un altre dia i/o hora.
Fins ara,
David.
Juan A Zanuy
23-abr-2004, 11:37
A mí em va bé.
Salutacions
Juan.
Lluis Badenas
23-abr-2004, 12:24
Ami em va bé, encara que crec que ho podriem passar al següent dimecres i així aprofitem i veiem la conferència.
Per cert, tingueu present que es va apuntar el Salva a última hora, per mi no hi ha problema en fer-ne 5 parts, valtres mateixos.
Salutacions
Lluís
Marc Martínez
23-abr-2004, 18:59
A mi també, ens veiem ;)
David Fernández
23-abr-2004, 21:46
Hola,
Lluís, tens raó amb això del Salva. Ni me n'havia adonat del seu missatge :smiley11:Jo, per la meva part, no tinc cap mena d'incovenient en repartir entre 5 en lloc d'entre 4. M'imagino que a la resta també els hi va bé, encara que signifiqui que en lloc de tenir abonament fins el 2015, només ho tindrem fins el 2013... http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gifL'única cosa que li demanaria al Salva es que confirmés el seu interès. Entre 5, la cosa quedaria per 9,90 ? per cap per 1 kg de Kelamix.
També em sembla bé deixar el dia de recollida pel dimecres de la conferència, dia 5 de maig. Només demano que tothom confirmi que podrà anar aquell dia... ;)
Fins ara,
David.
Salvador Borràs
24-abr-2004, 17:07
Hola,
Si estic interessat.
Ens veiem el 5 de maig i portaré 10 ?
Moltes merces
Salva
Lluis Badenas
26-abr-2004, 14:21
Of course,
al ser jo qui va fer la proposta, a mi em va de conya!!!!
Salutacions
Lluís
Juan A Zanuy
26-abr-2004, 14:59
A mi també em va bé 1 Kg i la data del 5 de maig.
Ens veiem el 5 de maig, confirmat 10 ?
Salutacions
Juan.
David Fernández
26-abr-2004, 17:42
Molt bé, ja que tots heu confirmat, quedem dimecres 5 de maig a l'AAB. Com la conferència comença a les 21h, podríem quedar una mica abans (sobre les 20h45m), per arreglar-ho tot... ;)
Fins llavors,
David.
Lluis Badenas
07-may-2004, 11:51
Bé, ara que ja hem fet el reparto,
I com que l'altra dia parlavem de les dosificacions.....
He trobat aixó:
1.- 250ml Aigua destilada
35gr de Kelamix
15gr MgSO4(Només per aigües molt poc dures)
10gr K2SO4
2.- 250ml Aigua destilada
23gr de Kelamix
20gr MgSO4(Només per aigües molt poc dures)
20gr K2SO4
Quina combinació farieu servir?
Salvador Borràs
07-may-2004, 14:21
Hola Lluís,
Soposo qu ela que té més kelamix, com és tan bo, no?
Per cert, em pots dir les tendes d'on puc treure els sulfats o si els compres afages una mica per ami iet dono els diners?
Es pot veure el teu aquari en lloc?
I lluita pel 400...
Adeu!
Lluis Badenas
10-may-2004, 09:25
Hola Salva,
Encara no he localitzat els sulfats, ja et diré quelcom quan en trobi....
No, el meu acuari no està penjat enlloc, divendres vaig fer una redistribució, quan estigui una mica més "asentat", ja penjaré alguna fotillo.
Ja m'agradaria, però em sembla que ho porto negrehttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gifhttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif
Salutacions
Lluís
Jaume71
12-may-2004, 13:46
Hola a tots,
Encara no sóc soci de la AAB i a més em sembla que faig tardpero... encara teniu Kelamix per repartir?
Pel que fa a comprar sulfat de potassi i d'altres productes químics podeu anar a (extret d'aquesta web (http://www22.brinkster.com/aguaverde/articulos/Fertilizantes.htm#barcelona)):
Barcelona
1. Químics Dalmau
C/ Villarroel, 180.
08036 Barcelona (España)<?:NAMESPACE PREFIX = U1 /><U1:P></U1:P>
Telf. (93)4305956 / (93)4306103 / (93)4306134<U1:P></U1:P>
Fax: (93)3630141
e-mail: vendes@quimicsdalmau.net
1 Kg. MgSO<SUB>4</SUB>: 1,2 ?
1 Kg. K<SUB>2</SUB>SO<SUB>4</SUB>: 1,3 ?
500 g. KNO<SUB>3</SUB>: 0,90 ?<U1:P></U1:P>
[Gracias a Julián, César Camarero y aSynchro_rg]
2. Torrero y Mas
C/ Entença, 58. (a mano izquierda antes de llegar a Gran Vía)
Barcelona (España)
Telf. (93)3255868
Fax: (93)3254845
1 Kg. MgSO<SUB>4</SUB>: 8 ? aprox.
1 Kg. K<SUB>2</SUB>SO<SUB>4</SUB>: 12 ? aprox.
KNO<SUB>3</SUB>: ¿?
Venden un dinamómetro para pesar las sales con precisión por 14 euros.
[Gracias a Kesh y a César Camarero]
A Torrero y Mas venen també un test de duresa (GH) fet per ells. A primer cop d'ull sembla una mica cutre (es un pot de plástic amb els diferents productes dins y un full fotocopiat amb les instruccions), però segur que ha de ser de fiar... venen material per a laboratori.
A reveure.
Jaume71
12-may-2004, 13:58
Per cert, me n'oblidava:
Us recomano llegir detingudament aquesta pàgina (http://www.iespana.es/aquagarden/abonado.htm). Explica un mètode per dosificar l'abonament que em sembla realment encertat (és igualment aplicable a l'Hortrilón que al Kelamix... o cualsevol altra barreja). Com que cada aquari és un món (quantitat i tipus de plantes, il·luminació...) i a més a més hi ha molts micronutrients a controlar (NO podem fer un test per a cadascún!)... doncs la solució es prendre el Ferro com a component PRINCIPAL. Es tracta de ferTESTS DE FERRO per a calcular la dosificació, y la resta de micronutrients ja van amb la barreja.
A reveure.
Lluis Badenas
13-may-2004, 10:33
Bones,
El kelamix ja el vam repartir, però jo no tinc cap problema en pasarte'n la meitat del meu(500gr -> 5?), encara que aixó m'obligui a tornar-ne a comprar abans del 2010!!!!http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif
Si el vols ja ho saps, només digues-m'ho
Salutacions
Lluís
Salvador Borràs
13-may-2004, 11:40
Ahora que sabemos donde comprar el resto de ingredientes, porque no compramos un kilo de cada sulfato y nos lo repartimos?
Saludos
'laura'
12-abr-2005, 21:25
Hola,
¿Algú estaria interessat en fer una comanda conjunta de Kelamix Complex?
Com molts sabreu, és un bona alternativa (i molt barata) als abonaments comercials per aquaris, sempre que s'afegeixi sulfat de potasi (que es pot adquirir en farmàcies o cases de productes químics). El problema és que es ven en paquets de 5 kg i llavors tens per 5-10 anys aproximadament... http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gifÉs per això que normalment es fan comandes conjuntes entre vàries persones. Si ens ajuntem 5-10 persones podria estar molt bé. Pel que he sentit, el paquet de 5 kg surt per uns32 euros, més despeses d'enviament. S'hauria d'acabar de mirar...
Les dosis a emprar són 92 g de Kelamix / 1000 g d'aigua (es fa una dissolució de 1000 ml), abonant ambuns 18 ml de dissolució/ 100 litres d'aigua d'aquari per setmana (tot depèn del número de plantes i de les seves necessitats; aquests són números aproximats). Per tant, 1 litre de disolució dóna per abonar durant aproximadament un any un aquari de 100 litres. Si ens quedem uns 500 g de Kelamix per cap, tenim per abonar durant 5 anys un aquari de 100 litres, o durant 1 any un aquari de 500 litres. I tot això per uns3 euros. No està malament, no?
Si algú està interessat, que m'ho digui i veiem com ho podem fer...
Fins ara,
David.
Markitch
29-may-2005, 20:12
Llastima e arribat tard pel kelamix
qina putada http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif
si feu q no crec... una altre comanda jo en vull
Salu2
lisagariz
31-may-2005, 16:46
Hola David estoy a tiempo?????? No se como se me escapan todas estas cosashttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif
Jaume71
31-may-2005, 17:10
Hola David estoy a tiempo?????? No se como se me escapan todas estas cosashttp://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif
;)mirad las fechas de los mensajes originales;).... el reparto se hizo en mayo...
..... pero DEL AÑO PASADO! ;)
David Fernández
31-may-2005, 18:06
No comment... http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif
David.
yuca157
08-oct-2006, 12:51
yo me apunto tanbien a la compra conjunta si no es una pega que sea de vilanova ¿lo es ?
yuca157
08-oct-2006, 12:56
que fallo ,esque soy nuevoen esto y estoy ansioso jajajjajaj:confused: de todas formas me apunto a otra conpra conjunta :D
Marcos Flores
08-oct-2006, 15:58
Buenas.
Yo también estaría interesado. Decidme algo
Un saludo
Marcos Flores
08-oct-2006, 16:00
Otro Novato:o
David Fernández
10-oct-2006, 23:55
Hola,
Ejem... este mensaje tiene 2 años... :D Pero yo tengo Kelamix en polvo de sobras... O sea que si queréis un poco, podemos llegar a un arreglo... :smiley2: Mandarme un e-mail o un privado...
Un saludo,
David.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com