PDA

Ver la Versión Completa : Problema d’aire en filtre

Claudia Vidal
09-mar-2004, 00:24
Hola

Des de fa uns dies que tinc un problema amb el filtre de l'aquari. Es un eheim classic 2213, i des de fa ja unes setmanes que m'acumula aire a dins i surt de tant en tant fent un soroll apreciable (esta al menjador i molesta).

L'he revisat i netejat varies vegades i el problema segueix, i si sacsejes el filtre surten un munt de bombolles fins que para. Pro al cap de poc torna a treure bombolles...

He revisat les conexions de les mangueres ila junta estancai sembla que tot esta be, pero per algun llocem deu agafarl'aire... I no el trobo!

A algu mes li ha passat? S'agraeixen idees i suggerencies per solucionar-ho!!!

Salut!

Clàudia

Edu O.
09-mar-2004, 12:53
Holas,

Quant fa que el tens? L'únic que se m'ocurreix seria la possibilitat de que la goma de la junta del filtre estigués gastada o picada de l'ús, si no trobés cap altre possible causa no estaria de més que la canviesis.

Jaime C.
09-mar-2004, 14:05
Mirate el tubo de entrada al filtro , puede que tengas un pequeño poro y te entre algo de aire , por poco que sea se acumula en el filtro y luego cuando hay cierta cantidad lo suelta todo a la vez.

Te lo comento porque me paso un caso parecido , tenia un corte en la mangera de entrada queera como si estubiera cortado con un cuter. Fui dobando la mangrera en pequeños espacios hasta que lo encontre , al supcionar el filtro nunca perdia agua pero si entraba alguna burbuja .Espero que tengas suerte y sea lo mismo que tuve yo ,al menos el problema es barato y rapido de solucionar.