PDA

Ver la Versión Completa : Dubtes sobre Sulf Mg i K

Josep Triginer
02-may-2006, 13:43
Hola,
Estic en el procés de comprar sulfat de magnesi i de potasi per l'adob de plantes. En Jaume em comentaba fa setmanes de dues tendres a Barna: Torrero y Mas i Químics Dalmau. En la última el preu és molt, però molt més barat ( 2 euros/kg) que en la primera, suposo que pel tema de la puresa. Algú té experiència amb els productes dé Químics dalmau? Jaume, què opines? Hi ha perill en introduir elements nocius?
Josep Triginer

David Fernández
02-may-2006, 14:56
Hola Josep,

Jo els he comprat sulfat de magnesi i de potasi, i carbonat de potasi. Tinc discos, i de moment ningú no se n'ha queixat del tema... Per tant, suposo que no portaran gaires impureses... :D

Fins ara,

David.

Jaume71
02-may-2006, 17:08
Jo els he comprat sulfat de magnesi i de potasi, i carbonat de potasi. Tinc discos, i de moment ningú no se n'ha queixat del tema... Per tant, suposo que no portaran gaires impureses...

Josep, sentint això ja pots estar tranquil (fins i tot em tranquilitjo jo que també gasto sulfat de potassi de Dalmau). Pensa que en David desconfia fins i tot de l'aigua de l'aixeta per als seus discus... :smiley15: :smiley36:

Possiblement serà sulfat de potassi AGROINDUSTRIAL. Evidentment amb una puresa molt més baixa que un reactiu de laboratori. De totes maneres les impureses que pugui dur, no tenen perquè ser tòxiques..... és molt més lògic pensar que duu altres tipus de sulfats (sodi, calci, magnesi), clorurs, carbonats.... (tot absolutament inoquu) que no pas metllas pesats, substancies cancerígenes o residuos nuclears :smiley34: :smiley3:

David Fernández
02-may-2006, 17:39
Pensa que en David desconfia fins i tot de l'aigua de l'aixeta per als seus discus...

Pels meus nens, el que sigui... :smiley36:

David.

Josep Triginer
03-may-2006, 12:47
Gràcies nanos. Ara ja estic més tranquil.
Josep