PDA

Ver la Versión Completa : Primeres fotos del 350

Rmp
08-may-2006, 23:33
Hola amics

Com vaig prometre, penjo algunes fotos del 350. Són les primeres que faig.
No us passeu molt amb les crítiques:smiley2: , heu de tenir present que m'estic iniciant i a sobre no és un aquari fàcil de decorar, per això de les dues cares vistes i la poca amplada.

Aquest és l'aquari:

http://img299.imageshack.us/img299/7677/aquari16dy.jpg

Rmp
08-may-2006, 23:35
Ara va una d'una monjita i els plattys, amb una de les femelles super-grasses que tinc

http://img279.imageshack.us/img279/6886/tetra19tl.jpg

Rmp
08-may-2006, 23:38
I per ultim, un parell de boties passant-s'ho bé i una altra al seu racó preferit

http://img279.imageshack.us/img279/8149/botias3mf.jpg

http://img436.imageshack.us/img436/9025/botia18pu.jpg

Salutacions

Rubèn

Carlos Naise
09-may-2006, 12:00
Hola Ruben!!!!

Muy buenas las fotos!

K iluminacion tiene el acuario? parece que se ve un poco pobre

Yo creo k faltan plantas de porte medio y pequeño a parte de las de crecimiento rapido que has puesto. Pero supongo k ya lo tenias pensado y aun lo estas montando.

Al final cual va a ser el pez estrella de tu acuario? escalares??

Saludos!!!!!:smiley2:

Salvador Borràs
09-may-2006, 18:42
Hola,

Promet molt el teu aquari, de mica en mica anira agafant caràter i estarà encara molt mes maco. Les fotos estan molt be també,no deixis de compartir-les amb nosaltres i ja saps que esta el concurs ;) .

Fins aviat

Salva

Marc Martínez
09-may-2006, 21:39
Molt bones fotos m'encanta la de la botia sota el tronc, si redimensionessis la primera pots participar al concurs fotogràfic:

http://www.aquariofilabcn.org/forum/showthread.php?t=1126

i guanyar els 50 euros, a veure si ens animem y no queda desert :smiley19: que tots teniu acuaris que ensenyar eh :smiley2:

(Perdó per questa propaganda indiscriminada al teu post)

Edu O.
09-may-2006, 22:59
Té molt bona pinta l'aquari;)

Quina iluminació tens?

Rmp
10-may-2006, 00:45
En primer lloc, gràcies pels comentaris

Faig una resposta ràpida (demà m'haig de llevar d'hora) a les vostres preguntes:

- Il·luminació? Són dos pl's de 80 w cadascun. Es cert que com a llum única sembla una mica pobre, però és que té molta, molta llum natural i la del aquari procuro tenir-la només unes 5-6 hores/dia. Si em passo, les algues (que ja en tinc un munt) es multipliquen d'allò més

- Concurs: ja miraré les bases i a veure com estic de temps per preparar-ho (crec que la foto de l'aquari es pot millorar bastant) En tot cas, gràcies per animar-me

Salutacions

Carlos Naise
10-may-2006, 01:21
Hola Ruben!!

Jo crec que les algues poden apareixer més per la llum natural (llum blanca) que per la de l'acuari.

Salutacions!!!!:smiley2:

JMª
10-may-2006, 16:04
holo,
en un acuario recien montado es muy normal ke aparezcan algas y mas si recibe luz natural, una solucion es meter bichos ke se las coman y listos. yo he podido comprobar ke unas nuevas variedades de caracoles ke estan llegando a las tiendas son autenticas come algas. No perdonan ni el verdin tipico ke sale en alguna caracola, estoy seguro ke terminarian con el peluche del acuario de la aab :)
Por otro lado procura ke la grava del acuario siempre tenga una lijera inclinacion de la parte trasera a la delantera, asi se gana mas sensacion de profundidad.;)

Una aclaracion... pll's de 80w? o son 72w (dos de 36w) o 110w (dos de 55w):smiley2:

Carlos Naise
17-may-2006, 12:10
Hola JMª!!!!

Cuales son esas nuevas variedades de caracoles come algas?
Porque después de vencer la peazo plaga de algas pincel ahora atacan las marrones!

Lo de la inclinación del sustrato no puede hacerlo porque el acuario esta visto por los dos lados.

Saludos!!!!:smiley2:

Rmp
19-may-2006, 00:12
Hola

Cert, això de l'inclinació de la grava no em serveix de gaire, primer pel que diu el Carlos i segon per que l'aquari només te 25 cm de fons i hauria de donar-li una inclinació exagerada per notar alguna cosa.

Tens raó JMº, ho he explicat malament, no són dos pl's, si no dos T5 de 80 W (2x80) de 10.000K.

Pel que fa a les algues, vaig incorporar quatre petits c. siamensis, i tot i que menjen una mica, no dónen abast. Pensava que menjaríen molt més.

Aquests cargols, Com es diuen? son compatibles amb les boties?, ho dic per que quan vaig posar les plantes, vaig tenir una plaga de petits cargols i al posar les primeres tres boties, se'ls van fotre en un sol dia.

També havia pensat amb les gambetes caridina japonica (o algo així), però també em preocupen les boties. Es que les tinc molt esbojarrades i molt actives. Quan poso menjar, de tant en tant li foten alguna mossegada (sense fer mal) a la resta de peixos.

Respecte a les plantes, sóc conscient de que em queda molt per aprendre i arreglar-les. Sobretot després de veure això l'altre dia:

http://www.drpez.net/panel/showthread.php?t=139295

Em vaig quedar de pedra. M'encanten les plantes petites que te en primera linia. Sembla un prat. Ho trobo increible. En fi, poc a poc.

Respecte a l'special guest star de l'aquari, no em decideixo. Els escalars m'encanten, però segur que incordien a la resta, sobretot als barbs cirera que son super tranquils. Em plantejo dos opcions: o alguna espècie de mida mitjana-gran, però pacífic (encara m'haig d'informar be de quines possibilitats - si en sabeu, accepto consells:smiley2: -), o be un cardumen ben maco. I amb això, de moment, tancaria l'epoca de fitxatxes.

Salutacions

Rubèn

Carlos Naise
19-may-2006, 13:48
Hola Ruben!!
Yo en mi 300 tengo 8 siamensis...tu en tu 350 podrias aumentar el grupo. Comen algas de lo lindo y ademas kedan muy bien porque van en grupo.
Los escalares no tienen porque incordiar a los barbos cereza. Yo los mantengo con otras variedades de peces y se comportan. Además...si molestan a algun pez lo haran con alguno de su tamaño o con alguno k les quepa en la boca...pero para comerselo!:smiley3:
De cardumen bien wapo tienes para elegir....unos arlequines quedan de muerte!!! (yo tengo un cardumen de 15 en mi asiático y estoy encantado) y sinó tienes una gran variedad de tetras (yo en particular tengo un grupo de 22 borrachitos en el amazonico....estan de lujo!).
Saludos!!!!:smiley2:

Rmp
20-may-2006, 00:36
Gràcies pels consells Carlos

Pensaré de nou amb els escalars... em fan ballar el cap.
Els siamensis et van en grup???:confused: Els meus van totalment a la seva bola. Fins i tot hi ha dies que no trobo un parell per enlloc i al dia següent tornen a aprèixer tots 4.
He notat que els hi encanta el menjar en escames, i per tant, igual no tene ganes de menjar gaires algues...

(pausa)

Ostres!
Acabo de buscar per internet con es el c. siamensis i m'he adonat que m'han venut 4 "garra taeniata" o "falso chupa algas":mad: :mad: :mad: I ara què faig???

Els pesco i els torno?? No crec que sigui fàcil pescarlos al 350!!

En fi, demà penso què faig amb les pobre quatre bestioles que m'han venut (a Mister Guau, per cert, on crec que no tornaré) i ja us ho explicaré

Salutacions

Carlos Naise
20-may-2006, 18:11
Hola Ruben!

Siento k te hayan dado gato por liebre....porque el kalopterus no se curra tanto las algas como el siamensis. Prueba a devolverlos a la tienda...si te los han vendido como siamensis deberian devolverte el dinero o recompensarte de alguna forma.

Sobre los siamensis...no van en cardumen ni nada parecido....pero van mas o menos agrupaditos....uno comiendo por alli el otro por alla...

Saludos!!!:smiley2:

Rmp
20-may-2006, 23:14
Curiositat:

Dels quatre, tres son garra taeniata i un és un siamensis. Està clar que no en tenien ni idea del que venien i els tenen tots junts.

Dilluns trucaré a la botiga. No és pels diners, és que no vull tenir més barrejes a l'aquari i voldria tornar-los.

Salutacions