Ver la Versión Completa : Contador volumétrico
Carlos Naise
19-may-2006, 14:59
Hola!!!
Pues aqui esta el kit de la question:
http://www.servercronos.com/ibercan/images/VOLUM[1].jpg
A ver si podeis explicarme para que sirve este chisme.
Si es para lo que yo creo me iría de P.M....
Esto se podria intercalar de alguna forma entre el grifo y el filtro de osmosis para que cortara el flujo de agua despues de un cierto volumen de agua??
Si es asi seria estupendo pork no tendria k estar pendiente del filtro de osmosis y evitaria accidentes por desborde de la garrafa.
Saludos!!!!:smiley2:
Jaume71
19-may-2006, 16:38
Doncs la veritat és que NO.... vaja, crec jo.
A mí em fa la impressió que això és simplement un aparell MECÁNIC que en marca el fluxe que circula per al tub... però en cap cas es veu cap dispositiu ELÈCTRIC capaç de tallar el fluxe.
El que tú necessites es una ELECTROVÁLVULA, que és simplement una aixeta "on/off":
- Tipus "normalment oberta" (NA): està oberta sense corrent, i quan li arriba electricitat es tanca
- Tipus "normalment tancada" (NC): està sempre tancada i s'obre quan hi circula electricitat -són les d'aquest tipus que ens interessen-
Per a governar-la també tens 2 opcions:
- conectada a un temporitzador.... haurás de fer primer el cálcul de quants litres surten en un hora
- conectada a un sensor de nivell: quan el bidó estigui ple es talla
El sistema més senzill es un PROGRAMADOR de reg, que és simplement una electroválvula amb un programador horari incorporat (costen sobre 30€). Una opció força més barata es comprar una electroválvula de reg solta (al Leroy Merlin n'hi ha sobre 18€) i conectarla a un temporitzador vulgaris.
Una altra opció més "bricolagera" és aconseguir una electroválvula de rentadora en un desguás o una tenda de reparació d'electrodomèstics... en Salva ho té muntat així i em sembla que em va dir que li havia costat 10€ :smiley2:
La veritat és que no només és un avantatge pel fet d'evitar desbordaments, sinó que és práctic perquè ho podem programar per a que, per exemple funcioni només 15-30 minuts al dia. D'aquesta manera tenim l'aparell funcionant amb una freqüència molt alta que sempre es molt millor per a l'aparell (no és gens bó deixar-lo apagat durant molt de temps).
El "remate" seria instal·lar-hi també un sensor de nivell de seguretat per a que quan estigui ple es pari el sistema indefinidament. En tendes d'electrònica valen sobre uns 10 euros (la marca cebek sembla ser de total confiança)
Carlos Naise
19-may-2006, 22:16
Buahhhh!!! Merci Jaume un altre cop!
Chapó per la info...molt completa!!!!
Salutacions!!!!:smiley2:
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com