PDA

Ver la Versión Completa : Nueva Principiante

Ana
14-jun-2006, 15:15
Buenas a todos,

hace un par de dias que he encontrado esta pagina, y la verdad es que os tengo que dar las gracias por que es muy util.

soy NOVATA en esto, pero le verdad es que me gusta muchisimo.

tengo una acuario de 90 lts., le he tenido un par de meses con agua fria y peces resistente para que madurase. Ahora ya hace un tiempo que tengo arlequines, guppys, chupa algas, mollys, un escalar, cebritas. Tengo pocos (un par de ejemplares de cada) ya que no quiero precipitarme, porque creo (no se si me equivoco) que en esto se tiene que ir poco a poco y tener mucha paciencia.

Una de mis primeras preguntas es : como puedo diferenciar el sexo de los mollys? tengo uno que esta muy gordo, y la verdad es que para mi es algo muy nuevo.

Gracias antipipadas..... :smiley2:

Lochapowa
14-jun-2006, 20:05
Hola Ana i benvinguda,doncs es ben fàcil lo dels mollys,les femelles son més grasses i els mascles tenen l'aleta dorsal més gran,així com un organ copulador q s'anomena gonopodi,al google hi pots trobar imatges,et recomano q visitis l'atlas del Dr.Pez (http://atlas.drpez.org/Poecilia-sphenops)
Es un gran atlas i abans de comprar cualsevol habitant per l'aquari faríes molt be en consultarlo.Salut :smiley2:

Ana
14-jun-2006, 20:30
Hola Lochapowa,

i gracies per l'informació, despres d'escriure el missatge he trobat l'Atlas del Dr.Pez.

Salut.

lesdier
24-feb-2008, 15:45
los machos las aletas suelen ser mayores

albertus
24-feb-2008, 16:24
Hola Ana, benvinguda al foro de la AAB

He llegit que vas decidir posar peixos d'aigua freada avans que els d'aigua calenta perque l'aquari madurés. Tant sols dirte que una cosa no porta a l'altre. Si poses un calentador, pots posar peixos d'aigua calenta directament, i tranquilament, l'aquari madura amb el temps, tot i així, en dos mesos no crec que estigui molt madur si tot el material amb que el vas montar era completament nou. Bé, potser soc jo que no he acavat d'enendre el que has dit.

Per cert, posa fotos del teu aquari, explicans el material, decoració, etc. ;)

Lochapowa
24-feb-2008, 18:38
D'això...faríeu bé de mirar les dates dels missatges a la hora de respondre :D

albertus
24-feb-2008, 20:53
jajajaja, esque com le vist al entrar, ni ho he mirat XD

Mil disculpes.