Ver la Versión Completa : aquari AAB
albertus
06-jul-2006, 14:50
Hola a tots, sóc un jove soci de la AAB, el que venen els dimecres ja em coneixeu si més no de vista, volia fervos una proposta sobre un aquari de la AAB, hi ha un amazonic de 150 l. que està mol deixat i ple de alga pincel, jo havia pensat d'encarregarmen jo i fer un biòtop de madagascar amb bedotia geayi, volia saver que hos semblava, jo penso que estaría bé ja que és un biòtop que no es gaire comú en un aquari.
albertus
06-jul-2006, 21:38
També volia comentarvos que al setembre montarem un salobre del SE asiàtic de 100 l. amb chanda ranga, stigmatogobius sadanundio i etroplus maculatus. En quan l'aquari de 150 de madagascar si hos sembla bé podeu donar les vostres idees de decoració i així contrastarles amb les meves. Si no hos sembla b tmb ho podeu dir
albertus
06-jul-2006, 22:02
Hola, tot el que he dit avans ho retiro ja que al final no serà posible montar cap aquari de madagascar, tots es quedaran iguals, però lo del salobre que hos he dit per el setembre de 100 l. segueix en peu i ja esta decidit. Prego que em disculpeu les molesties.
Salvador Borràs
07-jul-2006, 11:59
Hola Albertus,
per la meva part, em sembla molt be totes les iniciatives per millorar l'estat dels aquaris i també agraïrte el teu interés per col.laborar ;) .
fins aviat
Salva
albertus
07-jul-2006, 13:54
Hola Salva moltes gràcies, a veure si et pases algun cop per la asosiació i ens veiem, al setembre montaré un salobre com he dit que si vens ia el veuras i tothom que vingui.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com