PDA

Ver la Versión Completa : Fitxa d'Alix

Alix
19-jul-2006, 19:45
Hola a tothom! :smiley4:

Bé...m'han enviat un enllaç enviant-me aquí... la raó és perquè fa ben poquet "ma picat" la curiositat dels aquaris..

Abans de res, demanar disculpes per la meva ENORME ignorància sobre els aquaris i tot el que l'envolta, però he mirat una mica per sobre el foro i veig que aquí en puc aprendre moltíssim.

I ara em presento:

Sóc Alícia...tinc un petit aquari nou de trinca de 25 L . Abans tenia un "heredat", pq el tinc a l'oficina, i abans de veure si "la cosa anaba o no" em van deixar un que no feien servir. Com a primers peixos vaig comprar (o crec que vaig comprar.. ) gupis, platis, mollys, un "tauró" (és de fons, però no sé com es diu). Els gupis em van parir (12!) i tots van sobreviure. Era d'uns 30L.

Ara en aquest tinc tots els gupis que vàren parir, però la resta es va morir :( , el tauró se'm va quedar atrapat en una ornarmentació).

I ara (resumeixo que m'enrotllo molt, però com no tinc tortugues ni res més....així omplo la fitxa )...doncs, ara, tinc a més dels gupis, un plati que no sembla que estigui gaire be, unes cebrines (que duren encara del primer aquari), un de fons "tauró" i dos més de fons que són molt neguitosos...

(sento no saber els noms, però ja n'aprendré!)

Tb tinc problema de temperatura a l'aigua com d'altres que he pogut llegir abans... :(

I, a part d'això, m'agraden els esports en general (fins fa poc feia karate), les motos (tinc una ducati), els animals, buf! moltes coses!!

Bé....espero aprendre'n molt de visitar-vos, que ja aviso que no serà regularment (per feina :o ), però ho intentaré!

(havia inclòs massa icones...les he hagut d'esborrar...)

salutacions a tothom!!

Lochapowa
19-jul-2006, 21:46
Benvinguda Alix,al fòrum i a aquest vici que és l'aquariofilia.
D'entrada dirte que el teu acuari es un pèl petit,però si t'agrad aquest mòn d'aqui poc ja t'en compraràs un altre segur,entre això i la moto ja pots preparar la visa :D.Lo ideal sería un acuari d'entre 60 i 80 litres per començar,es més fàcil de mantenir i t'amplia la gama de peixos que pots mantindre.Es més fàcil pq a major volum d'aigua més es dilueixen els posibles components tòxics i els paràmetres de l'aigua(ph,gh,kh,etc...) son més estables.
Per ajudarte a descubrir noves espècies i identificar les q ja tens et recomano vagis a http://atlas.drpez.org/ on hi ha moltes fotos i fitxes de tota mena de fauna i flora acuàtica.Salut i disfruta·ho

Jaume71
20-jul-2006, 09:25
Benvinguda a la AAB!

m'estalvio el blablabla.... (a veure si et passes un dimecres -solem quedar els dimecres al vespre al local-) :smiley2:

Un molt bon enllaç per aclarir tots els dubtes i conceptes básics: http://faq.thekrib.com/es

I un de més resumit però molt visual (està molt ben currat aquest :smiley2: ): www.acuaristas.cl/acuariovirtual

Vinga ja tens deures per aquestes vacances! :D

Alix
20-jul-2006, 14:23
:D

he mirat aixi per sobre la web per identificar el peixets...i la veritat és que m'he estat una bona estona!!!

moltes gràcies pels enllaços...ja tenia poca feina a l'estiu que ara és més!!

l'aquari és petitó perquè a la feina me'l deixaven possar sempre i quan fos apte per un moblet que tinc.... més gran no puc ...

fins ara!!!