Ver la Versión Completa : venc un disc adult
albertus
05-sep-2006, 19:13
Hola a tots, tinc un aquari amb masses discos i men he de desfer de un, el vai comprar com un mascle, és un godwind pearl verietat turquesa, jo el vai comprar una mica més petit del que esta ara i em va costar 90 euros, encara que haji crescut una mica el deixo al meteix preu, t la capacitat de canviar d to com la majoria de discos i ja té gairebé 2 añs, si algu està interesat que m'escrigui a la seguen direcció.
albert.querol@telefonica.net
atentament,
Albert
albertus
06-sep-2006, 18:39
Hola a tots, hos vull comunicar que el disc sa rebaixat a 50 euros, trobo que 90 seria massa clavada per un peix que està realment estressat i prim, ja que els altres no li deixen menjar correctament, fa les picotades que pot al menjar però els altres no li permeten menjar correctament.
albertus
07-sep-2006, 18:35
Hola a tots, el disc ha millorat i està mol millor menja tot el que pot i ja està força desestreçat, avans tenia una mica de punt blanc i sense nececitat d'haverli de posar medicaments sa curat per complet, quan pugui envio una foto ja que no he tingut temps perquè fa poc que he arrivat de vacances, el peix segueix al mateix preu encara que estigui bé no el pujaré de preu.
Atentament,
Albert
albertus
09-sep-2006, 20:02
Hola a tots, el peix ja menja com tots i tal suposo que deu ser de l'estiu que estava en les condicions minimes que pot estar un disc, igualmen mel penso vendre perquè penso que tinc masses peixos a l'aquari a els meus pares no men deixen tenir més d'aigua dolça. Només vull que sapigueu que kom el peix ha millorat el pujo una mica de preu, 60 euros, estigueu tots tranquils que no el penso posar a 90 que és al preu que el vai comprar, penso que es un preu massa elevat i ara el poso al preu que m'agués agradat comprar el peix.
Atentament,
Albert
edutm74
11-sep-2006, 22:12
Crec que un peix si estava estressat i prim, en 5 dies no es recupera tant rapidament com tu dius....
Em fa molta gracia que al final diguis que pujes el preu, pq ara está més gras, em sembla que així no el vendràs, no es convincent....
Sort.
Carlos Naise
14-sep-2006, 00:59
La verdad es k si que huele un poco :smiley13:
Pon una foto y si esta en condiciones ya veras como te salen compradores, ademas te ahorras esta especie de blog del pobre pez.
Saludos!!!!
albertus
15-sep-2006, 16:08
Hola a tots, només volia dir que jo no tinc gaire experiencia amb discos i l'animal menja però sa posat malalt, te parasits interns, per tant la venta es retira. Quan l'animal estigui completament sa, hos ho anunciaré, no penseu que hos intentava estafar ni re (ho dic per les expresions que utilitzaveu de que hos semblava sospitos), al primer que li semblava estrany és a mi, ja que re del que he escrit es mentida i el disc feia uns canvis mol extranys i repentins, no se que li devia pasar, i vai pensar que devia ser causa de l'estrés i ha sigut avui o sigui que li ha tardat en apareixer una enfermetat de parasits interns, l'animal estava fosc de color, alestes replegades i ferides a les bránquies, ara l'estic medicant amb backtopur direct, i l'animal menja pero no se si es salvara, si ho supera i es cura avans de posar l'anunci esperare un més o el que calgui fins que vegui que no mostra cap signe d'emfermetat, ja que aixi no es crearan sospites, i a més posaré fotos en el proxim anunci de venta si s'en surt, vinga nois i ho sentu per haver fer sospitar aixi de mi.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com