PDA

Ver la Versión Completa : aquari 60 litres

albertus
17-sep-2006, 20:22
Hola a tots, aquest novembre em faré un nanoreef de 60 l. i jo tenia pensat posarhi una parella de A.ocellaris, però també em rondava pel cap introdiur un exemplar de Gramma loreto, qu eem recomaneu, posar la parella d'ocellaris i ja està amb corall i algunes gambetes i crancs o posarhi també el loreto. Estic dubtanho mol perquè a l'estiu m'envai un més fora i no estic jo per canviar l'aigua, i amb gaires peixos em fa por que el nivell de nitrits i amoniac puji i s'intoxiquin.

albertus
17-sep-2006, 20:24
Hola a tots, per cert, algu sap com es diu una especie de signatid que te el Pedro al seu aquari de 2000 l. que es va arrosegant entre els corralls i el substracte, esque es un animal que em fa molta grácia i m'agradaria coneixel una mica.

albertus
06-oct-2006, 00:05
Hola, ningú ho sap? en fi gracies per la fluida colaboració.

Lochapowa
06-oct-2006, 15:40
doncs si no dones mes dades....es gran,petit?Potser es aquest?:
http://atlas.drpez.org/albuw06

JMª
06-oct-2006, 15:41
jjejeje por lo visto nadie lo sabe. La mejor opcion es ke pases por la tienda de pedro y le preguntes a el directamente.

albertus
06-oct-2006, 17:10
Hola, dons no, no es un Synchiropus splendidus, es una mena de peix agulla (familia del caballet de mar) es a dir un signatid, no se, em penso que el JMa té raó i acavaré per preguntarli al Pedro. Si algu de per aquí si que ho sap que em digui el nom que vull saver imformació sobre aquest animal, ja hos dic, es primet amb un color grisos i es dedica a arrosegarse per terra.

Edu O.
09-oct-2006, 20:26
Hola!

Ja se a quin peix agulla et refereixes però no trobo el nom per cap lloc:(
De totes meneres dir-te que la seva alimentació es molt complicada i lo ideal es tenirlos en un aquari de grans dimensions on poguin obtindre de la roca viva tot l'aliment viu que necessitin. 60litres és molt molt just.