PDA

Ver la Versión Completa : Instalació per bombina

LTKerrigan
12-oct-2006, 18:06
Buenass, sóc bastant nova en això de les granotes :D Fa un mes que tinc 3 bombina orientalis i en principi vaig fer un aquaterrari seguint més o menys el que veia per internet (33% d'aigua per 66% de terra). Veig que no sé si l'he encertada, perquè les ties es passen el dia dins l'aigua, sobre els troncs. He pensat en invertir l'aquaterrari, és a dir, netejarlo bé, posar terra en 2 tuppers procurant que es puguin buidar en cas d'enxarcament (un de 30x20x7cm i un altre de 20x10x10cm aprox.), cobrir-los de molsa, plantar-hi les plantes que ja tinc (ficus pumila, fittonia verschaffeltii i una altra que ni idea) i unirlos per dalt amb una pedra llarga de pissarra que a les granotes els hi encanta, a forma de pont. La resta omplir-ho d'aigua uns 10cm. En total la superfície terrestre sería d'un 40% de la superfície total de l'aquaterrari. Per la part aquàtica, el 60% restant, hi posaria troncs, pedres i algun substrat per les plantes aquàtiques que ja compraria.

Tot això seria correcte per aquesta espècie o amb el 33% actual d'aigua ja els hi va bé? Gracies :)

Aquí les Budweiser (Weis el mascle, Bud i Er les nenes)
http://i7.photobucket.com/albums/y287/Skerrigan/RIMG0213.jpg