Ver la Versión Completa : Ajuda per montar nano reef
Hola companys, voldria montar un nano reef,pero la meva idea inicial seria per-ho a partir de un kit que ja portes tot (o gran part) del necessari ja que no disposso de gaire temps ni tampoc soc entes en la materia, algu te adreçes de botigues online on puc trobar aixo que busco?
moltissimes gracies
No has mirat a barcelona? A la tenga et poden explicar una mica per sobre tot;)
No he mirat a Bcn,soc de la provincia de Girona i no hi vaig sovint a Barcelona,pero.......
em direu si alla al centre les glories encara hi ha una botiga bastant gran de animals? aixi ja aniria mes segur(es la unica que conec)
moltissimes gracies
En las Glorias no se si hay ninguna tienda de acuarios.
Para comprar el material necesario puedes dirigirte a Aquapasión, Dauer o Barnaquari entre otras. Las direcciones correspondientes así como los horarios lo encontrarás aquí (http://www.aquariofilabcn.org/forum/showthread.php?t=56)
Hola. A Barcelona a Aquapasión carrer sepulveda 36 tenen uns de mostra que son una passada. Els tenen expusats entran a l´esquerra.Ves perque t´agradarán segur.
Moltes gracies oscar, he trucat i si que m,han dit que els tenen de varis volums. molt agraït a tu i a tothom
Lochapowa
09-ene-2007, 20:37
Hola. A Barcelona a Aquapasión carrer sepulveda 36 tenen uns de mostra que son una passada. Els tenen expusats entran a l´esquerra.Ves perque t´agradarán segur.
Sí jo els vaig veure ahir i son una passada, et venen amb llum de "lluna" i tot, gairebé son "plug & play", excepte per la maduració es clar
Ja el tinc, es una passada, tot i que em vaig quedar el model mitjá i jo volia el gran ( la dona va dir noooooooooooo) pero esta en marxa amb 30 litres de aigua, 7 kg de roca d´indonesia i uns 3 cms de sorra de gra mitjà.
moltissimes gracies a tots
Esperem aquestas fotos eh?:smiley2:
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com