PDA

Ver la Versión Completa : Acuari nou

Osc@r
21-dic-2006, 10:46
Hola. L´altre dia amb van regalar aquest acuari. M´agrada d´estetica pero el filtre que porta no se que. Segons el que vec per aqui com els externs no hi a rés i la veritat no se que fer. Abans de omplir d´aigua i fer res no se si valdría la pena possar un extern tipus 2213 o similar. No se si podré treurel perque va amb uns punts de cola calenta i te pinta de estar molt fort. L´altre opció seria deixarlo sense fer servir peró tindre que esta veient sempre la caixa negre.No se la veritat si algu ha passat per algu igual i pogues donar consell li agraeixo. Gracies i fins aviat

Marcos Flores
21-dic-2006, 10:49
No veo la foto:cool:

Osc@r
21-dic-2006, 10:52
U sento pero no se com es possa la foto i l´he posat com avatar

albertus
21-dic-2006, 23:24
Hola Oscar, de moment quedat amb el flitre que tens.
De quants litres és l'aquari?
Avans d'omplir res, posa la grava neta i les pedres o troncs, deixal 2 setmanes madurant-se i entre aquestes dos setmanes analitza l'aigua, si un cop passades les 2 setmanes l'aigua està bé, ja pots introduïr els primers peixos.

Sobre el tipus d'aquari, pots posar un mixte, però personalment m'agraden més els geogràfics, tu diguens el que tenies pensat i t'aconsellarem.

Pots fer un amazònic, amb moltes plantes encara que al amazones n'hi han poquíssimes:D

Un tanganika, amb sorra fina i pedres, com a peixos et recomano Nanochromis brichardi.

Un asiàtic, amb troncs i plantes i alguna pedra, la grava sempre es recomana fosca per la majoría d'aquaris, ja que estressa menys els peixos i els i ressalta els colors, com a peixos pots posar algún barb, vueno tu vuca info i diguens algunes espècies i ja et dirém.

Un riofílic, amb pedres grans a la part de radere, l'aquari ple per la meitat i amb musgo de java, podries posar plantes a la zona terrestre, ja que les pedres sobressurten.

Salobre, sorra fina, i tronc tipus de manglar o lo més semblan que hi trobis, l'aquari salobre no fa falta que hi introduieixis sal, els peixos viuen perfectament sense ella, salobre s'ignifica que està a les desenbocadures dels rius.

Bueno y encara et podria dir molts més tipus èro no m'enrollo més.

Bones festes;)

Osc@r
22-dic-2006, 01:13
Hola Albert. L´aquari es un juwel rio de 125l. En principi com no soc ningun entes en tipus d´acuari ( amazónic, asiàtic etc.) pues pensaba fer un comunitari com dieu. Fa anys quan encara vivia amb els meus pares tenia un 45l, que tenia neons, botia,( espera un moment que miro el llibre que tinc ). algun Barbus i no se quins mes tenia...( fa molts anys). Pues bueno aixo mateix quan estigui a la botiga ( que aniré a aquapasión) li comentaré tambe quins m´aconsella i entre ell i vosaltres aixi faré.Ja tinc ganes de començar a montar-ho pero es que tinc que reforçar el moble on el collocaré per si les mosques. Gracies per tot i Bon Nadal

albertus
22-dic-2006, 18:26
Hola, quan dius comunitari suposo que vols dir no d'un país sino de molts, llabors ho pots fer pero, la veritat és que comunitari vol dir aquari biotòpic o no on hi barrejes més d'una especie.

Lo que tu vols dir sería un aquari ensaladera que es diu. Jo al principi també tenía un d'aquests però al final em vai acavar fent un sudamericà. Això ho escolleixes tu, simplement que sàpigues que tots els peixos han de ser compatibles i has de respectar les seves exigències d'aigua, Ph, Gh, etc.

Osc@r
22-dic-2006, 19:54
En un Sudamericà quins tipus de peixos i plantes es podrian possar per començar perque la veritat de moment sudamericà o un altre m´hes indiferent.En principi el que vui es anar agafant practica amb L´ acuari (que quedi maco evident) i algo practic que no tingui que arrepentirme i deixant-ho com acaban molts.

albertus
22-dic-2006, 22:51
Hola Oscar, en un sudamericà es podrien posar:

sorra: Negre ja que don sensació de frondositat i resalta els colors dels peixos.

Troncs: els que bulguis.

Plantes: Has de saver que de plantes may nen sobren :D, Ja que may et faràn mal. En un amazònic pots posar echinodorus, vallisneries, i les que vulguis, ja que no fa falta que el facis estricte.

Peixos: Pots posar escalars, corydoras, neons, cardenals, borrachitos, i em podria àssar una setmana diente els peixos sudamenricans.

Si vols mirar fotos perquè d'informació no tel recomano en absolut, mira a dr.pez, bés al atlas i mira peixos, alla mira els que t'agradin i parlem.

La web que té dit és www.drpez.com

Bones festes;)

Osc@r
29-dic-2006, 11:31
Hola Albert. Dimarts vaig omplir l´acuari. Tot ben net, grava amb un adob que amb van donar a la botiga, dos troncs que encara flotan( no se quan temps seguiràn aixi) i no amb deixen replantajar ben bé l´acuari. Bueno el filtre es interior amb les seves corresponents esponjas.De totes maneras avui encara´l´aigua està bastant terbula.Ja sé que son tres dies pero suposo que anirà millor no?. Plantes encara no n´he possat fins que els troncs s´aguantin bé. Els nivells estàn bé.Si creus que tot va bé pues amb dius algu. Fins aviat

Ferry
12-abr-2007, 02:16
Trankil, jo al día també tenia l'aigua terbola y per el 4 día ja se m'ha anat o sigui air.

Marc Martínez
12-abr-2007, 19:47
Suposo que al Osc@r també ...;)el missatge es de Desembre :D :D . Com va aquest acuari Osc@r?