Ver la Versión Completa : Que ha passat amb Dr Pez??
Marc Martínez
09-feb-2007, 01:23
Bueno només una pregunta de purro cotilleo que ha passat amb DR Pez ni marinos, ni Jorge las Heras, ni Cherax, ni Oscar David, ni.... En fin que on han anat a parar aquesta gent?
EL tema vaig llegir una mica com habia anat, pero sabeu algu on podem llegir a la gent d'aigua dolça que ha deixat el foro???
huy huy huy que no et vegin els de drpeix o et tancarat el post, que ultimament van molt a saco!!!!:D
albertus
09-feb-2007, 15:30
Hola Marc, no se sap per que han començat a expulsar al moderadors de marino, el josep sen va anar per que va voler em sembla (cherax).
Han montat una pagina on ells estàn.
Marc Martínez
09-feb-2007, 17:44
Els de marino estan aqui:
http://www.tuarrecife.com/
Jaume71
09-feb-2007, 19:00
Tot i que no sé si està massa bé això de fer safareig d'altres forums (la veritat és que s'ha embolicat´ben fort aquesta vegada a DrPez!).
De totes maners, els que han marxat en bloc de l'àrea de marí han creat un nou forum: www.e-coralia.com
Marc Martínez
09-feb-2007, 19:22
Jo pensava que era el que jo havia posat perdona pel tema safareig ja has vist que no he fet escarni simplement he preguntat si gent tant valida com els citats es podien llegir en algun lloc.
Jaume71
09-feb-2007, 19:51
Home Marc, que ho deia mig en broma!!! :D :D :D
A veure si ens veiem dimecres que vé.. que ets molt car de veure ultimament ! :smiley2:
Lochapowa
09-feb-2007, 21:08
A mí tb m'agrdaría saber qué ha passat, pq les explicacions que va donar Dr.Pez no m'acaben de convéncer i la marxa de Cherax i de Las Heras em va deixar una mica perplexe i tot que diuen que hi ha un nou equip veig àrees de la web una mica deixades per no dir del tot.Com dic no en sé els motius reals però hi ha gent q sembla s'ho ha pres massa a la tremenda...El que tampoc no em va agradar gens va ser la tancada i en algun cas esborrat de posts que no eren ni ofensius ni desmesurats....
Jo tampoc m'he enterrat gaire del que ha passat, no puc aportar res al post.
El que si estic veient es que cada vegada els aficionats s'estan dividint més, principalment en marí. De drpez podríem dir que han sortit 3 fòrums més: Todomarino, Tu arrecife i ara per últim e-coralia. Això no crec que beneficii a ningú en particular i l'aficio és la que surt més perdent. No som tants com pot semblar i de gent que portí molt anys i segueixi una constància en aquest hobby encara menys. No crec que la millor manera de apendre sigui tenir que postejar a 3 forums diferents...
Lamentablement és més fàcil dividir foros que unir-los :(
Hola a tots,
Encara que nou en aquariòfiia, amb molt anys als foros.
A Internet tot va a la velocitat de a llum, i las amistats es fan i desfan a la mateixa velocitat.
Els protagonismes i les imposicions dunes idees sobre altres fan que la cosa peti.
Pels usuaris, fa que la informació es dispersi, i si vols seguir tens que dedicar molt mes temps en buscar i ajuntar informació dispersa, dedicant mes temps al foros que a la pròpia afició, a la fi, no saps si ets aficionat als foros o a la aquariòfiia en aquest cas.
Salut
Ramón,
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com