Ver la Versión Completa : lisa sp.
albertus
23-feb-2007, 15:54
Hola a tots, com tots saveu al local tenim un 300 litres del cual jo en soc el responsable.
Havia pensat de posar 5 exemplars petits de lisa sp. , són els peixos que es veuen al maremàgnum mirant al mar.
------------------------------
Missatge editat per Marc Martínez
He esborrat part del missatge perquè la AAB no fomenta la reunió d'aficionat per a la captura d''escpecies
Marc Martínez
23-feb-2007, 20:45
Desconec si es una especie que es pot capturar sense mort. Crec que ho hauras de comprobar abans de fer res.
De totesz maneres no em sembla un peixx adecuat per un acuari de manglar. o si ho es?
albertus
23-feb-2007, 23:05
Hola Marc, de serho si que ho és de manglar.
He parlat amb l'Àngel i ma dit que per capturalos ho tinc malament ja que la majoria de deltes estàn protejits.
És un peix que creix massa per un 300 litres, a més, a ple estiu ho passarà bastant malament amb la temperatura.
Hi ha peixos més idonis i més interessants per posar;)
Amb un fil i un ham no crec que et costi gaire treure un grapat:D
albertus
24-feb-2007, 21:40
Hola Edu, la cosa estava completament pensada, las lisas s'aghafarien de petites i avans del estiu serien lliberades al seu lloc de captura.
I perqué vols montar un aquari només per 4 o 5 mesos....després tindries el mateix problema, quins peixos possaries?? :rolleyes:
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com