Ver la Versión Completa : avandono l'aigua dolca
albertus
19-mar-2007, 23:13
Hola a tots, com saveu tinc un 120 litres d'aigua dolca a casa, ara, com a aficionat vull provar altres coses, come és el cas de l'aiguasalada així que dintre d'uns mesos tindré u nnou projecte, un 216 litres d'escull coralí.
No la deixo del tot l'aigua dolca ja que a la AAB tinc el 300 litres i ajudo al Marc amb el seu africà reofilic, que per cert dintre de poc s'hi posaran aplochelichthys normani.
albertus
19-mar-2007, 23:13
jajaja perdó aigua dolça s'escriu amb ç no amb c :D
Ja has experimentat tot amb l'aigua dolça?? Estic segur que encara et falten per apendre moltes coses y probar i veure de noves.
T'ho dic per experiencia, un marí no treu el lloc d'un dolç, no es lo mateix encara que la gent de marí digui que es més macu, més complicat i el que és vulgui. El 99% d'aquesta gent no ha profunditzat gaire en el dolç;)
Has pensat en treuret els discus i possar-te una parella de ciclids nans rarets?? Lo divertit es possar-te reptes dificils:smiley2:
Petxinot
20-mar-2007, 00:18
Benvolgut Albertus, nogensmenys addhuc que el teu cor es plenarà de joia entre les sals de clorur i les deposicions vives de Carbonat càlcic.
T'encoratjo efusivament a que segueixis les petjades dels pòlips esclavistes de microalgues desvalgudes!
Sort!
No hagués pogut trobar millors paraules per expressar-me :D
Petxinot
20-mar-2007, 00:30
Arsa quillo ariquitaun tocotó tocotó. :D
Salvador Borràs
20-mar-2007, 10:23
Hola noi,
Estic d'acord amb Edu i Josep. El marí no treu lloc al dolç i dona molts mes mal de cap. I t'ho dic amb experiencia....:rolleyes: .
Per cert, con estan els predators?? Si pots fes alguna foteta.. que ja fa temps que no demano.
Fins aviat
Salva
P.D: Felicitats Josep!! ets artista de les paraules :D
albertus
20-mar-2007, 18:54
Hola a tots, se que el marí dona més mals de caps etc etc però ho vull probar.
A veure si tiro endavant el projecte que d'un repte pasarà a ser una realitat.
Salva els Luciocephalus estàn molt bé, però sisplau....no em demanis fotos jaja que a l'Edu li dec del marí:D
Si vols dintre d'un temps quan em desfaji del que tinc tels venc a tu;)
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com