PDA

Ver la Versión Completa : Estem treballant per millorar la web

Marc Martínez
23-mar-2007, 15:52
Com suposem ja haureu observat estem treballant per acabar la web. L'objectiu es fer-la facilment actualitzable mantenint l'estructura actual. Novetats:

A la portada ja hi apareixen els "eventos" basats en el calendari del forum on hi podrem postejar les activitats.

Hem fet que a la secció notícies el detall de la notícia sigui autoactualizable tenint així el detall de les ultimes 5 notícies publicades sense necessitat d'entrar al forum.

Hem actualitzat dades i logos d'algunes tendes col·laboradores.

Hem ajustat el formulari d'alta de socis a la política de protecció de dades actual, a la cual ens estem adaptant.

Coma ja haviem comentat en una altra notícia hem tornat a habilitar la secció "boletines"

Esperem que us agradi, seguim treballant per acabar la resta de seccions:smiley2:

mariusmm
23-mar-2007, 18:38
Bona feina!

Si us puc donar un cop de mà, soc informàtic de formació, així que crec que puc ser d'ajuda.

Òbviament entenc les reticències que puguin haver, ja que al capdavall mi no em coneix ningú...

Bé, si em voleu "utilitzar" ja em direu res!

Màrius

Marc Martínez
24-mar-2007, 14:32
Gracies Marius pels comentaris, a veure si ens coneixem i en parlem un dia.

Salutacions

Marc Martínez
05-abr-2007, 14:21
S'ha incorporat la barra de navegació i la capçelera asl foros. Si detecteu algun problema digeu-ho aquí.:smiley2:

David
05-abr-2007, 19:11
a mi en funciona be

Edu O.
06-abr-2007, 19:29
No puc veure l'àrea de moderadors.

Potser m'han expulsat i jo no m'he adonat :D :D

Marc Martínez
06-abr-2007, 19:54
Torna-ho a provar i diga'm algo ;)

Edu O.
06-abr-2007, 22:06