PDA

Ver la Versión Completa : Ubicacio de l'acuari

JORDIG
02-abr-2007, 22:20
Hola nois!!!podrieu dirme si es important tindre en conte la calefaccio i l'aire condicionat a l'hora de pensar on ficar l'acuari???o no??ho dic per lo dels canvis rapids de temperatures que poden afectar l'acuari.Es que m'agradaria ficar-lo al menjador,pero aquest no es molt gran i tinc l'aire condicionat alla.

Marc Martínez
02-abr-2007, 22:48
Cap problema pensa al revès doncs al baixar la temperatura ambient mantindràs millor l'acuari fresquet a l'estiu i calentet a l'hivern. Ademés un canvi en la temp de la habitacio de 4º no es transmet pas tan ràid a l'acuari sinó que triga i es paulati i per tant no e brusc. No problem.

David
02-abr-2007, 22:50
home si tenen una fon de calor/fred a prop o reben una corrent d'aire amb una temperatura diferent, pot influir en la temperatura del acauri, aixo si, si el teu pis es caluros li anire be una mica d'aire i per contrari al hivern estalviaras en el calentador, jo en el meu pis tenia una temperatura constan de 21 graus aquest hivern i el tenia sense calentador, ja veurem que pasa aquest estiu amb la calor

JORDIG
02-abr-2007, 23:10
Al meu pis fa una calor que et mores a l'estiu!!per aixo el meu neguit.Gracies nois!ara ja se on ficar-lo.

Josep A.
07-abr-2007, 23:28
mira sobretot que no li doni la llum del sol, si li dona la probabilitat de que et surtin algues verdes es molt alta!!