Ferry
13-abr-2007, 05:38
Nom: Ferran
Congnoms: Villalba Castillo
Edat: 18
Població: Sant Boi de Llobregat www.santboi.org
Aquari: 93 litres, esta en process de ciclatge.
Número de soci a la AAB: 1688
Estudis: Modul grau mitja de explotació de sistemas informátics al j23 (l'hospitalet)
Aficcións: Informática, tocar la batería amb grup o sol, desde fa un temps l'aquariofília.
Em considero: Al principi una mica tímit y tallat pero després tot el contrari.
Temps Lliure: Doncs en el me temps lliure em dedico a cuidar de l'acuari y a disenyar págines web's per mi o per algún grup de música que ma la demani.
Actualment estudio i busco un grup on poguer tocar la batería i poguer fer concerts, vaij estar en un pero era un cachondeo impresionant.
Les meves web's:
www.forodeoz.com - foro de debat sobre el grup de música mägo de oz.
www.ayudawebmaster.com - ajuda de creació de webs (en construcció)
www.ayudawebmaster.com/ferry - el meu blog personal.
Algún somni: Algún día treballar en una empresa de webhosting y registres de dominio y tenir un grup de música famos xD (que il.lus que arrivo a ser)
Congnoms: Villalba Castillo
Edat: 18
Població: Sant Boi de Llobregat www.santboi.org
Aquari: 93 litres, esta en process de ciclatge.
Número de soci a la AAB: 1688
Estudis: Modul grau mitja de explotació de sistemas informátics al j23 (l'hospitalet)
Aficcións: Informática, tocar la batería amb grup o sol, desde fa un temps l'aquariofília.
Em considero: Al principi una mica tímit y tallat pero després tot el contrari.
Temps Lliure: Doncs en el me temps lliure em dedico a cuidar de l'acuari y a disenyar págines web's per mi o per algún grup de música que ma la demani.
Actualment estudio i busco un grup on poguer tocar la batería i poguer fer concerts, vaij estar en un pero era un cachondeo impresionant.
Les meves web's:
www.forodeoz.com - foro de debat sobre el grup de música mägo de oz.
www.ayudawebmaster.com - ajuda de creació de webs (en construcció)
www.ayudawebmaster.com/ferry - el meu blog personal.
Algún somni: Algún día treballar en una empresa de webhosting y registres de dominio y tenir un grup de música famos xD (que il.lus que arrivo a ser)