Ver la Versión Completa : Tornem-hi!!
Boooooooooones nens i nenes de la vil·la del Pingüí!!!
Torno a estar per aquí!!
Per a aquells que em conegueu, . .. HOLAAAAAS!!! Suposo que tindreu moooooltes preguntes a fer-me desprès de taaaaant de temps (o no . . . mai se sap!!!), però be, tot al seu degut moment, tot te una explicació.
Per a aquells que ja em coneixen i per a tots aquells que no, una forta abraçada a tots plegats!!! Sense discriminacións, que coi!!!
Aquí em teniu "pa lo bueno y pa lo mejó", je, je, je . . .
Una salutació,
Xavi
:smiley2:
albertus
07-jun-2007, 00:33
Bones Xavi, a mi mai m'has vist i jo a tu tampoc, però he preguntat qui eres i si venies sobint per el local, ja que jo vai gairebé setmanalment i no hi ets mai jaajajaja
Doncs jo ja fa casi 2 anys que soc soci de la AAB i que em paso pels locals, a veure si et pases algún cop i ens veiem.
A veure si es veritat:smiley4:
Va, podríes començar possant-nos una miqueta al día.
Encara tens el marí?? Que tens?
Les preguntes personals ja vindran:D
Hoooooooola Edu!!
El marí el tinc buit i net . . . i des de fa un any!!! je, je, je . . . a l'estiu em va fotre una pujada de temperatura a 29-30ºC durant una setmaneta quasi be i se me'n va anar tot a fer punyetes . . . això passa per ser pobre i no tenir un "enfriador" o un climatitzador . . . caguntot!!! . . . però de l'experiència s'aprèn . . . o això diuen, je, je, je . . .
Actualment vaig picant de flor en flor, res definit . . . una mica de tot, be, una mica no, però toco diverses branques. Aprenent, vaja . . .
Ja he vist el que t'has muntat tu . . . DEU NI DO!!!! :eek: peasso aquari!!! FELICITATS!!!
Com el tens ara??? Alguna fotillo per morir-me d'enveja, si us plau?!!!! :D
Una abraçada,
Xavi
Albert, si vols que et sigui sincer ja fa MASSA que no em passo pel local . . . igual ja no està on era abans!!! je, je, je . . .
Vaig molt just de temps, la veritat, però molt vol dir molt. Ja m'agradaría, ja . . .
Tot i així, de ganes no me'n falten.
Si els meus càlculs no van errats, ens veurem al Sizoo . . . segur!!! :cool:
joer mira que el van emborrachar y el van posar en una caixa cami de honolulu, pero el tio torna :D :D :D :D
Jaume71
07-jun-2007, 18:44
Si els meus càlculs no van errats, ens veurem al Sizoo . . . segur!!!
Això del Sizoo es com els Donettes... t'apareixen els amics de sota les pedres!!! :D :D :D
Xavi que sàpigues que si no vens un dia abans de Juliol ja no t'estem amics! apa!
Un plaer tornar-te a "veure" per aquí :D
albertus
07-jun-2007, 23:08
A veure si ens veiem al Sizoo, yo estic al stand de Heiko Bleher :D:D:D:D
Je, je, je . . . ens hi veurem . . . ja passaré a saludar-vos . . .
Marc Martínez
08-jun-2007, 00:23
Ben re-vingut nano, i no ens tornis a deixar, recorda qu ell mai no ho faria.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com