Ver la Versión Completa : Plantas depres
Tears of Guppys
07-jun-2007, 12:54
Pues eso, que me habeis dado unas plantas depres..
Se niegan a ponerse en pie, les gusta la textura de mi grava, sobretodo tu planta Gonzalo. Timadores! :D
Así estan:
http://i7.tinypic.com/4ko05js.jpg
Más o menos :rolleyes:
Además no las puedo poner rectas yo, sinò me las cargo o_O
Per cert David el musgo ha quedat perfecte ;).. si no fos perque canta molt el fil.. jaja
Requiero una explicación! :D
sergi34
07-jun-2007, 13:56
pues si no las puedes poner rectas tu, es que les ha dado un "gatillazo" :D
sin coñas, que plantas son?
un saludo
Tears of Guppys
07-jun-2007, 14:08
seguro que es eso jajaja
Pues no se que plantas son, ya te lo dirán ellos, por muchas veces que me digan el nombre...
Debe de ser alguna planta tipo higrophila, con el tallo duro.
Eso es problema de luz, en la bolsa acostumbran a coger formas raras. Esta noche si todo va bien las tienes hacia arriba.:smiley2:
son unes crypto, ja es posaran rectes amb la llum, es normal que alguna fulla es pudreixi abans
Jaume71
07-jun-2007, 18:40
son unes crypto, ja es posaran rectes amb la llum, es normal que alguna fulla es pudreixi abans
El que ha passat segurament es que en Gon les haurá tingut alguns dies surant a l'aigua... com que tene arrels les punyeteres tenen tendència a quedar surant de cap per aball :eek: i llavors les fulles es recargolen per tornar a colocarse de cap per amunt.... el resultat és ben bé el que has dibuixat :D ... no passa res... deixa-les així i s'aniran redreçant... potser triguen una mica...
A mi em va passar el mateix i és una autèntica tortura plantar varies cryptos amb les fulles recargolades una a prop de l'altra :mad: :mad:
albertus
07-jun-2007, 23:11
et sonen unes pastilletes de color blau? aquestes per que s'aixequin van fenomenals :D:D:D
Tears of Guppys
07-jun-2007, 23:14
pues que bien, hoy les he puesto más luz, avés si se levantan mejor XD
et sonen unes pastilletes de color blau? aquestes per que s'aixequin van fenomenals :D:D:D
Ja les has probat???:eek:
albertus
07-jun-2007, 23:46
Espera que encara no toquen jajajajaja
albertus
07-jun-2007, 23:46
Per cert cris, com estan les plantelles?
Tears of Guppys
08-jun-2007, 11:37
Les que?? :confused:
Si et refereixes a les plantes estàn iguals, una miqueta més cap a munt.. uns milímetres :mad:
:D
El Jaume lo ha descrito a la perfección, la única solución que existe es......PACIENCIA :smiley2:
Josep A.
02-jul-2007, 20:47
Ei ara ja han passat unes setmanes que tal van? ja les tens cap per amunt? :D
Tears of Guppys
03-jul-2007, 17:09
Pues me quedan un par de hojas, pero bien tiesas que estan xD
Gracias ;)
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com