Ver la Versión Completa : Posta D?ancistrus, i ara que??????
Lluis Badenas
01-jun-2004, 09:16
Doncs aixó, aquest matí m'he trobat una posta al tronc de l'aquari.:smiley17:
Ja sabia jo que la femella en tenia ganes!!! ;)
Ara bé, el mascle está fent de "papuchi", protegint y ventant els ous, però estan al comunitari, algún consell per poder tirar endavant la posta o ho veieu complicat?
Suposant que la cosa prosperés, quants dies triguen en neixer les cries?, amb que alimento si neixen? bé, tot el que se us acudeixi.... ;)
Salutacions
Lluís
A veure si quan torno de la feina encara hi son.....Edited by: Lluis Badenas
Aleix Llovet
01-jun-2004, 10:29
Felicitats lluis!
Aquest dimecres podem parlar! de moment et deixo amb aquest link!
Sort! ja ens explicaras!
Reproducción ancistrus (http://www.drpez.com/drcol108.htm)Edited by: Aleix Llovet
Lluis Badenas
01-jun-2004, 10:46
Gracies Aleix,
El link que m'has passat ja l'havia llegit...
Bé, demà comentem a veure com segueixen....
Estic patint que no us ho podeu ni imaginar!!!!
Salutacions
Lluís
Aleix Llovet
01-jun-2004, 14:17
en principi no pateixis... tens 2 opcions separar-la o no separar-la... si la separes pots esperar que eclosionin a l'aquari y despres els hi robes les cries mentre reabsorbeixen el sac viteli, o sino esperes i mires l'aquari... ells sols s'ho monten... augmenta la dosis de pastilles (et recomano sera viformo) spirulina i tal... i tirales a prop del lloc on estan.
Inga ja ens diras algo!
Lluis Badenas
14-jun-2004, 09:57
Bé, han anat passant els dies....
Els ous van eclosionar la nit del divendres al dissabte passat, i el pare va seguir fent de "cangur" a la perfecció.
Primer es veien tots els punts grocs(sacs vitelins), que van anar desapareixent, jo vaig creure que el meu escalar s'estava posant les botes....;)
Però aquest cap de setmana.... han començat a sortir tot de cuetes negres del "forat" on van posar els ous i n'hi ha una pila!!!:smiley4:
Aveure quants tiren endavant, ja us explicaré....
La llástima es que no puc posar fotos... la cámara que tinc es molt "cutre"http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif
Apa, ens veiem!!!
Salutacions
LluísEdited by: Lluis Badenas
Felicitats!!!
En general si els escalars no són massa grans no es menjaràn als alevins. Xo com tinguin un bon tamany.... ;)
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com