JuStO*
31-ago-2007, 14:47
HoLaaa socc nou al foroo,,,buenoo tinc 13 anyss i m'ancantaa l'acuarofiliaa des de elss 9 anyss,,,Buenoo estic montant un altre acuari a la mevaa habitació i estaba pensant fent un acuari del biótop amazónic.La població de peixoss esta escollida pero la de plantess encara esta per acabar de moment es aquesta la poblacio de plantes.
2 o 3 Echinodorus tenellus
2Hydrocharitaceae Elodea
2 Echinodorus Alismataceae(Espada amazónica)
M'agradaria que m'aconsegesiu algunes plantes,una per la zona central una altre per la zona del darrere i una per la zona de devant.
I també si pogues ser alguna planta que sigui estil Musgo de Java per posar a un tronc de turba.
No crec que tingui el pressupost per comprarme tot pero bueno amb els calers de la paga i tot suposu que aconseguire poc a poquet montar l'acuari:D
Gracies per endevantat:smiley2:
2 o 3 Echinodorus tenellus
2Hydrocharitaceae Elodea
2 Echinodorus Alismataceae(Espada amazónica)
M'agradaria que m'aconsegesiu algunes plantes,una per la zona central una altre per la zona del darrere i una per la zona de devant.
I també si pogues ser alguna planta que sigui estil Musgo de Java per posar a un tronc de turba.
No crec que tingui el pressupost per comprarme tot pero bueno amb els calers de la paga i tot suposu que aconseguire poc a poquet montar l'acuari:D
Gracies per endevantat:smiley2: