Ver la Versión Completa : botigues amb bon assortiment de plantes?
lluisman
14-sep-2007, 13:14
Hola nois....
Estic començant a replantejar l'acuari de casa, que d'aqui a poc vindran moltes visites.....
Com que fa temps que estic desenganxat, no se on puc anar a buscar plantes BBB+V(Buenas, bonitas, baratas i variadas)
qualsevol suggeriment serà ben rebut...
Jaume71
14-sep-2007, 13:44
¿els dimecres de la AAB? :smiley2: :smiley2:
lluisman
14-sep-2007, 14:23
Si, home, si....
Aixó ja ho se....
El que pasa es que considero que les aportacions que em pugueu fer em poden servir per completar l'aquari, no per plantar-lo desde 0
porto tot el mati mirant la web de l'AGA i no paro de babejar.....
i per si de cas... amos a ver....
llistat de posibles donacions de gent de la AAB
Aldo Fernández
14-sep-2007, 17:09
Dauer
Hobbypeix (Buenas plantas pero nada raro)
Xavi Aquariums (a veces encuentras cosas raras)
Aldo
para podas en la AAb voy yo primero que este miercoles no pude ir....:D :D
lluisman
14-sep-2007, 17:49
a dauer encara tenen plantes?
jo pensaba que quan van treure els aquaris tb van treure les plantes....
i Xavi aquari? on cau?
caram es com si hagués estat a l'estranger!!!
dauer va deixare de tindre plantes, pero.... ara tenen plantes un altre vegada :eek:
Hola
Jo vaig comprar plantes a Dauer la setmana passada. Són totes de tropica i estàn en unes condicions fantàstiques.
A més, venia de Mister Guau i sense ofendre a ningú, res comparable.
Molta molta varietat, no tenia en aquells moments, però si prou per triar alguna coseta interessant.
Crec que l'Enric de Dauer por a poc va recuperant les ganes de vendre "vida" i no només accessoris.
Salutacions
Rubèn
dr_rude
15-sep-2007, 16:50
Els tres llocs que ha comentat l'Aldo, dauer, hobbypeix i xavi aquariums, porten les plantes de tropica. Però d'abonos d' aquesta casa a dauer de moment no en tenen, i xavi aquariums no ho sé.
Xavi aquarium está al carrer turo blau 12:
http://www.xaviaquariums.com/images/2003061107030mapa_acces%20copy.jpg
No he anat mai, algú pot comentar que tal és?
Salut!
Aldo Fernández
16-sep-2007, 14:52
Vale la pena!!
Un saludo
ALdo
Efectivament val la pena, esta molt be. Te un parell d'aquaris d'exposicio un salat y un amazonic y estan molt be, a mes te molta diversitat de peixos
Un salut!
Salvador Borràs
16-sep-2007, 23:44
Hola,
Está muy bien la tienda. Yo incluse le dije que se hiciera patrocinador de la AAB pero no qui saber nada jejeje. Desde luego vale la pena una visita.
Saludos
Salva
topgon y yo estuvimos el sabado y nos parecio muy bien la tienda
Aldo Fernández
17-sep-2007, 11:06
:( No me llamasteis y yo quiero más hengeli...
En fin, habéis dejado o no??
ALdo
nop :D pero si quieres alguno mio, te lo cambio por....:D :D
hola, plantes hi trobaràs las que vulguis en aquari condal càrrer viladomat,82. també pots encarregar les plantes que vulguis. Tambe hi trobaràs al càrrer sepúlveda 36, acuapasión.I un altre joc ventas@aquaplantas.com. Un salut
Hola pots mirar en www.aquaplantas.com tenen de molts tipus i ames et diuen la necesitat de llum i el creixement que tenen jo en vaix comprar i em varen arribar en perfecte estat. :smiley2:
Alberto Maceda
18-nov-2007, 14:38
Jo el que em deixa cada cop més bocabadat és com han anat pujant els preus de les plantes aquàtiques. Les plantes tròpica és cert que són de qualitat, però... la butxaca te la deixen tocada i només t'emportes una planta "vulgaris", res excepcional. Pagar per les espècies rares té el seu sentit, però per les més comunes.
Saluts,
Alberto
Totalment d'acord Alberto,
No només les de tropica són cares, crec que a tot arreu els preus estan pels núvols. He arribat a pagar fins a 8 euros per plantes que es poden reproduir amb esqueixos i precisament no han estat les millors que he trobat.
Abans la mitjana estava en 2 euros per planta, ara crec que deu estar pels 5. Una ambulia normal i corrent, no baixa dels 6.
Si vols tenir un aquari ben plantat, és casi més car que tenir un amb 4 vallisnerias i dos discos ben macos.
Per això crec que és molt important entre els aficionats fomentar l'intercanvi d'esqueixos, com fem aquí.
Una altra opció es passar-te de tant en tant per Ikea, tenen plantes aquatiques a 2 euros, que si les saps distingir de les "falses aquatiques", pots trobar algunes de maques. Ara be, no hi han meravelles, és clar.
Salutacions
Rubèn
albertus
18-nov-2007, 19:19
He arrivat a veure musgo de java a 6 euros... quan es una planta que creix a patades...
Estic am tu Rmp, lo millor és l'intercanvi entre aficionats. És el mateix que pasa amb els coralls, a les tendes pots trobar peces a 100 euros quan pots comprar o intercanviar un esqueix per 15 euros que a la llarga acabarà sent igual de gran que la peça de 100. Inclús s'han trobat casos de que la gent que s'ha montat aquaris només per esqueixos i així poder intercanviar entre aficionats i els han estat a punt de dencunciar o directament els han denunciat per a tràfic de coralls quan a les tendes et venen coralls que procedeixen d'esculls coralins, no se, si seguim així acavarem per posar CITES a les anubies :D
Josep A.
20-nov-2007, 17:08
Doncs si, son molt cares, hem vaig gastar més peles amb les plantes que amb la resta de coses!! Hem va semblar tant car, que fins i tot ho vaig apuntar a la llibreta.
Exactament hem vaig deixar 83,45 euros a hobbypeix per plantar l'aquari, i això que es un de 60 litres que si arriba a ser de 200 no vull ni pensar-ho, jajaja, suposo que ho faria en etapes. Si voleu us poso els preus que mel's vaig apuntar!!
"Doi fe" jo vaig pagar 6,30 euros per una bossa perdò bosseta de musgo de java, i això va ser al maig de l'any passat!
Alberto Maceda
20-nov-2007, 17:49
Si si, encara les "peces" per un aquari plantat es pagaran a preu de "peça" de corall :D
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com