PDA

Ver la Versión Completa : Presentació Juan Zanuy

Juan A Zanuy
18-jun-2004, 14:00
Hola a tots,
<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
La meva presentació:

Nom: Juan Antonio Zanuy Landa
Data naixement: 13-05-73
Població: Barcelona
Barri: Sagrada Família
Data inici aquariofília: Sept. 2003

Interessos dins l?aquariofília:

En principi apendre, i descobrir el que realment m?agrada en aquest mon, perquè ara com ara hi ha moltes coses que em fascinen: la reproducció de les espècies, les plantes, el mon marí, la seva ?tecnologia? :-)

Ara mateix, estic dedicat a la reproducció dels ovovivípars i de les coridores paleatus, temes fàcils, ho reconec; a crear un entorn sa i maco estèticament parlant amb les plantes, i a curt termini vull millorar certs aspectes del manteniment dels aquaris per poder donar el salt cap al manteniment de espècies més complexes. Aquests aspectes són tan banals com la extinció de les plagues de cargols i algues, actuacions de neteja i manteniment periòdiques i ben programades de l?equipament, tractament correcte de les malalties, etc.

Fa poc que em dedico a l?aquariofília, a més m?ho prenc com una cursa de llarg recorregut, o sigui, amb molta calma i paciència que ja va bé, per això penso que tinc temps per apendre mentres descobreixo el que vull fer dins d?aquest mon.

Aquaris:

En tinc tres , per ordre cronològic,

120 litres comunitari, amb ovovivípars: guppys, platys vermells i mickey, mollys negre, corydoras paleatus i aeneus. Les plantes estan continuament canviant, tinc vallisnerias, echinodorus, etc, res atípic.

38 litres amb poecilia sp. endler, riccia i llentia d?aigua amb alguns esquejes de l?aquari de 120. També habiten dos coridoras i dos ancistrus marca Edu O. J

Després se?m va acudir la ?genial? idea d?instal·lar un aquari de 200 a l?oficina. La intenció era que fos marí pero era massa complicat a l?oficina, així que vaig decidir fer un amazònic. Tot just el monto, el maduro i poso un guppy per comprovar com va el tema i al día següent els companys de feina l?havien omplert de peixos!! 3 dolars, 4 escalars, 1 tiburón bala, 1 gourami, platys, guppys, coridoras, ancistrus? Ni ?manu chao? s?ho trobaria a un dels seus concerts tanta ?barreja étnica? així que fent malabarismes amb l?aigua i el menjar van creixent i poster que aquest estiu començi a treure algun exemplar (aprofitant que la gent estarà de vacances, no es queixaran) De plantes no en quedan perquè se las foten totes?

Altres qüestions,

Apart del hobby de l?aquariofilia tinc altres ?vicis?:
També m?agrada i hi dedico temps als esports, natació, footing, i d?altres més alternatius.
Com que també m?agrada la música, des de fa poc estic començant a fer coses amb ordinador, en particular amb software steinberg i cakewalk, ja veurem com evoluciona.
Perquè em guanyo la vida amb això: la electrònica i les telecomunicacions
Altres temes que també em criden l?interés són: el cine, la fotografia, la pintura, llegir, viatjar, els vespres d?estiu a la platja, un bon àpat sempre amb pa amb tomaquet i també, perquè no LA FIESTA i la SIESTA. Això sí, sense drogues? que ja tenim una edat i el cos no aguanta

Xavi
18-jun-2004, 14:13
Benvingut Joan!!

Jo tambe soc dels nouvinguts pero suposo que aixo no em treu dret a donar-te la benvinguda . . . :smiley4:

Salvador Borràs
18-jun-2004, 16:00
Hola,

Bienvenido y queremos ver alguan fotillo!!!.

Saludos

Edu O.
18-jun-2004, 17:55
Hola!!!,

Aquests ancistrus marca Edu O. ya els conec ;).

A veure si et podem ajudar a solucionar tots aquests aspectes banals dels que parles http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley36.gif.