PDA

Ver la Versión Completa : Salutacions!

pacopastas
23-oct-2007, 00:13
Us presento el meu acuari de 50 l., tot i que estic pensant de canviar-lo per un de més gran, potser d'uns 150.

Per cert, com es fa per a poder veure les fotos directament?

Salutacions i felicitats per la qualitat de les fotos que presenteu.

http://picasaweb.google.es/pacopastas

Salvador Borràs
23-oct-2007, 09:16
Hola,

Benvingut, ja volem veure aquesta evolucio del 50 al 150... però no et desfaigis del 50 per fer mes cosetes jejeje. El aquari te bona pinta, potser si t'agrada que tingui un aspecte encara mes natural podries fer uns petits canvis.

Esperem mes notícies.

Fins aviat

Salva

Salvador Borràs
23-oct-2007, 09:17
Hola,

He vist les teves fotos i son una pasada, felicitats, ets un artista. Gracies per compartir-les amb nosaltres.. volem mes de peixos!!!! :D .

Fins aviat

Salva

Edu O.
23-oct-2007, 11:49
Benvingut:smiley2:

Molt maques les fotos, les macros també molt bones:smiley2: Sense flash no?

pacopastas
23-oct-2007, 21:20
Primer de tot moltes gràcies pels vostres comentaris. Amb una mica de paciència i tirant moltíssimes fotografies, al final surt alguna que queda bé.

Sí, estan fetes sense flash. Actualment l'acuari sembla més natural, doncs he posat més plantes i les que hi havien ja han crescut. Tant aviat com pugi faré unes fotos i les penjaré. Les d'ara son antigues, d'abans de canviar el terra de l'acuari. La veritat es que el van portar els reis i no varen tenir massa gust a l'hora de triar el fons.

A veure si algú em pot dir alguna cosa de com posar les fotografies directament!!!