Ver la Versión Completa : Platys
He leido en un articulo que para la cria de platys, es recomendable añadir un gramo de sal gorda por cada litro de agua.:confused:
Que función cumple la sal?
Hola
No se exactamente la función de la sal, se que hay casos que para criar es necesario añadir. Podria ser para recrear los lugares de cria de algunas especies si es que es su hábitat lo hacen en deltas o desembocaduras.
Pero en el caso concreto de los platys, crian a doquier sin añadir nada. Mas que criar, forman plagas...
Un saludo
Rubèn
Gracias por la respuesta.:rolleyes:
Nada de sal y a criar.:smiley2:
Petxinot
28-oct-2007, 01:00
Hola Pere,
Afegir sal als vivipars es una practica habitual malhauradament.
La meva impresió es que la gent barreja xurres amb merines quan parla de vivipars, pensant que tots son iguals.
Alguns vivipars viuen a aigues salanbroses i salades, pero no tots.
El fet de que especies comercials com Poecilia latipinna i Poecilia vellifera visquin a ambients des de dolços a salats ha fet cuallar la creencia de que tots els vivipars estan millor amb aigua amb sal.
Al meu parer això està prou allunyat de la realitat.
Si mirem les àries de distribició dels Xiphophorus (platys i xiphos) veurem que són peixos de riu.
De fet, la meva experiencia em diu que estan millor amb canvis sovints d'aigua, amb aigua dolça i dura, i a na temperatura més fresquea de lo que acostumem. Als environs de 20-22ºC.
Això es la meva experiència pels Xiphophorus comercials. Pot ser altres tenen altres. Cadascú es un món i té les seves experiencies.
Salutacions
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com