Ver la Versión Completa : Reunio 15/02/06
Pues aixo qui vindra el proxim dimecres, podriem fer un pica pica mes gran per celebrar la web.
Jaume tu estas convidat a una birra,o dos!!
Jaume Izquierdo
12-feb-2006, 02:46
Hola David! Aquests dies vaig de boli per problemes personals, així que no hi podré anar. Estic muntant una nova web, però vull tenir-la ben txula abans de pujar-la! Lo del Joomla no m'ha fet el pes i estic pensant com muntar-ho... Mentrestant podeu anar fent servint els nous foros amb normalitat. Gràcies per lo de les birres, quan estigui tot acabat ja em convidareu! ;)
Marc Martínez
12-feb-2006, 23:38
Jo si que podre venir, me n'alegro que sembla que tornem a tenir forums.:p
Carlos Naise
13-feb-2006, 05:17
Jaume yo te invito a una caja de birras si hace falta!!! Te agradezco el currazo que te estas pegando para hacer la nueva web. Chapó!!!!:)
Jaume71
13-feb-2006, 11:57
T'has equivocat de data o es que aquest dimecres (15/02/06) torna a jugar el Barça???
Crec que sí que juga el Barça . . . contra el Chelsea . . .
pozi, ja faig com l'Aleix... sera aquest dimecres 15,comespot canviar el titol per posar-lo be?
salut
Jaume Izquierdo
13-feb-2006, 18:07
David, em dius de quins foros eres moderador? Ara estic al curro... a veure si quan trobi una estoneta dono els permisos als moderadors/junta etc...
EDIT: ja ho he canviat
si algú em ve a buscar jo vinc... estic a casa amb la cama enguixada, m'he trencat el tendó d'aquiles...
David, em dius de quins foros eres moderador? Ara estic al curro... a veure si quan trobi una estoneta dono els permisos als moderadors/junta etc...
EDIT: ja ho he canviat
nomes junta... no em deixen ser moderador....jolines nomes muerdo....
Enric Pamies
13-feb-2006, 19:51
El taló d'Aquil·les??
Això ha de fer mal!!
Carlos Naise
14-feb-2006, 05:25
No os preocupeis por los miércoles que si juega el barça o no, que en dos partidos se lo ventila el chelsea y pa' casa!!!!! jejejejejejjeeje!!!
Saludos a todos!!! especialmente a David!!! jejejejejjeje
Carlos Naise
14-feb-2006, 05:26
Juerr pos si k tiene k doler....k si fueras futbolista se te habia acabao la carrera!!
No os preocupeis por los miércoles que si juega el barça o no, que en dos partidos se lo ventila el chelsea y pa' casa!!!!! jejejejejejjeeje!!!
Saludos a todos!!! especialmente a David!!! jejejejejjeje
r.madrid club de tenis 1 zaragoza 6....., tenias razon quien rie ultimo rie mejor,jijijijiji...
Juerr pos si k tiene k doler....k si fueras futbolista se te habia acabao la carrera!!
bueno o jugarias en elclub de tenis r. madrid c.f.
Vamos, que no va a ir ni Dios . . .
:(
Jaume71
14-feb-2006, 16:43
Vinga nois! doncs quedem DEMÀ dia 14???
(PD: David i Carlos... què fem?: parleu de fútbol a l'àrea Offtopic o creem una secció CarlosvsDavid ? :eek: :eek: )
Millor que parlin al OffTopic . . . :D
Carlos Naise
15-feb-2006, 01:17
Vale vale, la próxima vez en el off-topic, pero es k la cuñita se la tengo k soltar al David, k me da muxo juego!!! jejejjejejeje
Pa zanjar el tema... R.Madrí 4 Maños 0 ..... UYYYYYY..k poco faltó....los culés casi os haceis caca!!!!!jjejejjejejeee
Lo último....lo juro....la proxima vez en off-topic
Saludos a todos!!!!!!
be, avui vindran
la junta directiva en ple
salva
carlos naise
jm
algu mes?
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com