PDA

Ver la Versión Completa : Aquari asiàtic

jordicm
16-dic-2007, 00:49
Hola! Em dic Jordi i visc a Sant Cugat.
Fa força temps que llegeixo missatges en la vostra web, però fins ara no m'he decidit a enviar-vos-en un.
Bàsicament és per per presentar-vos el meu aquari. Farà uns 6 mesos que el vaig instal·lar i he patit dues baixes (toco fusta). El volum total és de 161 l. peró descomptant el gruix dels vidres, la decoració, etc. calculo que ha de tenir aprox. uns 100 l. d'aigua.
Porta un filtre extern EHEIM (no recordo el model, potser Prof. 2026), un airejador amb un compresor petitet, un termostat de 120 W. i un fluorescent de 30 W.
De plantes hi tinc una mica de Vesicularia dubyana (musgo de Java), majoritàriament Microsorium pteropus (helecho de Java) i una Cryptocoryne sp. (no em feu dir l'espècie perquè no en tinc ni idea).
Revisant la bibliografia, em sembla que he posat peixos de la zona mitja-alta d'un riu del sud de Tailandia.
Hi tinc (disculpeu si algun nom científic ja està desfasat):
- 1 Crossocheilus oblongus
- 1 Labeo bicolor
- 4 Barbus tetrazona
- 5 Kryptopterus bicirrhis
- 9 Rasbora heteromorpha
Normalment hi ha pau, encara que els Barbus tetrazona no paren de perseguir-se els uns als altres. Em sembla que tinc tres mascles i una femella i tot el dia hi ha corredisses.
La pregunta és?
M'agradaria posar-hi 2 femelles més de Barbus tetrazona (no problem) i 4 Brachydanio kerri o albolineatus. Sabeu ons els puc trobar aquest últims? No quedarà massa ple l'aquari?
Moltes gràcies.
Les fotos no són massa bones però em sembla que el principal "culpable" és la càmara.
Fins aviat.

TopGon
17-dic-2007, 14:23
Muy bonito, aunque pondría más musgo atado a los trncos. El sustrato me gusta mucho, queda muy natural. Encontrar esos peces es facil, son comunes en tienda (si acaso el Danio kerri es mas difícil de encontrar). Yo te recomendaría poner más, de Danio al menos unos 8 o 10 y arlequines unos 15.:smiley2:

jordicm
18-dic-2007, 13:35
Bon dia TopGon! Moltes gràcies pels teus comentaris. Posaré una mica de musgo de Java sobre els troncs que tinc a l'esquerra de l'aquari.
Pel que respecta als Brachydanio, els que es veuen normalment són els rerio (cebritas), però els albolineatus o kerri no els he trobat ni a Sant Cugat, ni a Aquapassion, ni a Aquarios Meridiana ni a Super Guau.
Salut.

Salvador Borràs
18-dic-2007, 14:27
Hola,

Yo pondría varios crossos, son muy divertidos verlos en grupo :D .

Saludos

Salva

TopGon
19-ene-2008, 20:21
Bueno, y cómo va la progresión del acuario?

Habéis visto los llamados Danio Torpedo que hay ultimamente en algunas tiendas?

jordicm
21-ene-2008, 23:38
Bona nit Top Gon!
Fa uns dies que estic una mica enfeinat, però aquest cap de setmana intentaré enviar-vos alguna foto més.
Cal dir però, que per desgracia he patit una baixa (Labeo bicolor) :(
Fins aviat

TopGon
22-ene-2008, 18:28
Vaya, lástima. Esperamos impacientes esas fotos.:smiley2: