PDA

Ver la Versión Completa : Dubtes sobre ferme soci

Nestor
31-dic-2007, 00:39
Hola, m´estic pesnant ferme soci, pero tinc els seguents dubtes:
1- quines obligacions tinc?
2- a part dels descomptes tinc altres beneficis?
3- si desideixo fer-me soci, quna es la manera mes rapida? imagino que donareu un carnet, com l´adquireixo lo mes rapidament?
4- un cop em faci soci, cobreu alguna cosa "automaticament"?
5- he vist que per donarme de baixa haig de enviar un mail, i si simplement no pago?

bon nadal

David
31-dic-2007, 16:12
Hola, m´estic pesnant ferme soci, pero tinc els seguents dubtes:
1- quines obligacions tinc?
2- a part dels descomptes tinc altres beneficis?
3- si desideixo fer-me soci, quna es la manera mes rapida? imagino que donareu un carnet, com l´adquireixo lo mes rapidament?
4- un cop em faci soci, cobreu alguna cosa "automaticament"?
5- he vist que per donarme de baixa haig de enviar un mail, i si simplement no pago?

bon nadal
1.- obligacion cap, nomes aquelles que tu vulguis adquirir, pero jo no utilitzaria la paraula obligacions sino colaboracions, pots colaborar en varios projectes que tenim: conferencies, bulleti, acuaris, projecte rius, etc

2.- beneficis? aseorament, poder aistir a las conferencies, sortides, sizoo, reunions setmanals, sopars anuals/mensuals, mercadillo/trapicheos/intercambi, accedir a areas reservades pels socis en els foros, etc

3.-Aqui (http://www.aquariofilabcn.org/hazte_socio.php)

4.- La quota de soci la fas tu o et pasem unn rebut....

5.- Envies el mail i ja esta, aixi sabem que no vols continuar de soci, sino pagues es una mica com qui s'enva d'un lloc sense dir adeu, pero bueno un cop siguis soci no crec que trobis motius per donarte baixa, de totes formes no som com les telecos que has d'enviar un burofax i continuen cobrante les quotes :D

pasat un dimecres pel local i aixi ens coneixes i acabes de decidirte

Bon any

Nestor
31-dic-2007, 17:10
Com cuant triga en arribar-me el carnet a casa?

David
31-dic-2007, 18:06
pues aixo depent edl temps que tingui el tesorer...recorda que tots els membres de la junta i els socis que colaboren ho fan de forma desinteresada, deixan de fer coses personals per dedicarse a la asociacio, pero si et corra presa envia un mail al tesorer amb el motiu i a veure, de totes formes els carnets del 2008 no s'enviaran als socis fins el març, que es quan es cobren les quotes

Nestor
31-dic-2007, 18:33
A les hores si pago ara, no puc disfrutar del meu carnet fins març?
Si pago ara, tinc que tornar a paga al març?

Ufff cuantes complicacions jeje, si paso per el local, puc parlar directament amb el tesorer? Es per no estar continuament fent reguntes aqqui i semblar ximple jeje

Petxinot
01-ene-2008, 14:30
Millor que passis pel local, segur que hi ha algú que et pot infomar. ;)
Pero tranki que no pagaràs 2 vegades. :D