Ver la Versión Completa : escollir un filtre
Hola!!:p
Vull canviar el filtre del meu acuari. El que tinc és intern i només fa servir com a sistema de filtració una trista esponja.
Em podeu recomanar recomanar un filtre que estigui bé? (digueu-me alguna marca, si us plau, que sóc novat...)
Tinc un 80 l (60 x 35 x 37) i de moment cap peix perquè l'estic madurant però en un futur i tal i com diu en un post de per aquí tindrà 4 betes, 3 barbs cirera i un grupet de corydores.
Moltes gràcies!!!
un eheim 2213, per ejemple, es extern silencios,i funciona molt be, recorda que amb el carnet de la asociacio tens un 10% de descontes enalgunes botigues ;)
Salvador Borràs
18-feb-2006, 21:04
Hola,
El 2213 es una estupenda opción como te dice David, es un filtro bien diseñado, silencioso, con recambios. Además esta bastante barato y te servira si quieres ampliar el acuario;) .
Saludos
Salva
Carlos Naise
20-feb-2006, 01:22
Hola gatxan!!!
Haz caso de los expertos!!! 2213 fijo!!!
Yo tengo un 80l. como tu y me compré un 2213 y va de coña!!!
Saludos!!!!!
pitoles
26-mar-2006, 18:01
Hola,
M'acabo d'inscriure al forum, no tenia ni idea que hi hagues aquesta quantitat de gent interesada en l'aquarisme a BCN, jo soc de Lleida i si hi ha alguna cosa semblant no n'he sentit a parlar mai... Us felicito!
Soc novatillo i no acabo d'entendre una cosa... Si la velocitat de filtratge amb principi hauria de ser 2-3 vegades la capacitat per hora del aquari. Posant aquest filtre (400l/H) no seria una velocitat massa gran? O amb principi no pasa res si es supera aquest percentatge?
Gracies!!
quan mes gran sigui el caudal millor, sempre que no provoquis un corrent dins del acuari que sembli un desaigue
Carlos Naise
29-mar-2006, 01:16
Quant més caudal millor, si veus que hi ha massa corrent, sempre pots escanyar el tub de sortida de l'aigua per que hi surti menys.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com