PDA

Ver la Versión Completa : sabeu de taules una mica maques???

uripascual
21-ene-2008, 17:13
Hola a tots,

Vull cambiar l'aquari i, sobretot, la taula. Tinc el problema (segur que no soc el primer :D :D :D ) que la jefa m'ha dit que qualsevol taula s'ha d'homologar i passar una censura previa... Que ja li vaig colar un gol i que dos vegades no colarà... O sigui, que com que està l'aquari al menjador no vol que hi posi segons quina taula que considera (i coincideixo amb ella en la majoria dels casos) que son molt lletjes.

El cas es que he vist alguna cosa, com la gamma de www.ferplast.com , que tenen un rollo així en plan disseny-fashion-modennnno, però no conec res més. Algú sap d'alguna altra marca que faci taules d'aquest estil, on veure-les ni que sigui sobre catàleg o web, o d'algun lloc on me la puguin fer a mida amb una mica de gracia si jo li porto la idea i les mides?

Gracies a tots,

URI

David
21-ene-2008, 18:17
tindries que dir-nos com la vol la teva mastressa i despres mirarem al garatje del salva si te alguna en stock :D

uripascual
21-ene-2008, 18:22
gracies...

ho volem de l'estil de la web que he posat... més o menys. En alumini i fusta, però que la maquinaria quedi ben amagada i discreta. Una linia senzilla.

Busco 100x40, i amb l'alçada soc una mica flexible.

SALUT

uri

Victor.M
22-ene-2008, 12:56
Hola Uripasqual,

la verda que son muy elegantes estas mesas. La pega que en España no hay un distribuidor segun veo en su web. Sin estar tanto a su altura MP, Rena o Aquatlantis las tiene muy parecidas y por catalogo las vendes por separado, al menos en el caso de aquatlantis que si las he visto.

Yo ando buscando algo para mi nuevo aquario pero por 5 cm no me vale la 120. :(
Yo he puesto otro post en busca de soluciones para mi tanque que sera un poco especial por sus medidas.

uripascual
24-ene-2008, 00:39
He parlat amb els italians i tenen distribuidor a Barcelona. El que serà mes dificil serà veure aquesta taula exposada a alguna botiga, però podria ser que algú en tingui alguna.
Jo tinc el mateix problema de mides, i m'han dit que poden fer-les a mida, jugar amb el llarg, però l'ample de taula tenen 52 i 62 cm sembla, que en qualsevol cas es més del que puc tenir a casa sense sopar al balcó.

Seguiré buscant... a veure si algun fabricant de taules d'aqui s'anima a contractar els serveis d'un dissenyador que li dongui un aspecte més agradable i no tan de moble d'oficina! Diria a la gent de Sirocco especialment... que tenen unes taules que semblen molt ben fetes, però lletjes ho son un bon rato també!! No em puc posar una cosa d'aquestes a casa... que al final em faran fora!

Gracies pels comentaris igualment.

URI

Victor.M
24-ene-2008, 13:27
Asi que tienen distribuidor a Barcelona Y ademas te la pueden realizar a la medida. Si te esposible podrias facilitarme estos datos ya que dependiendo del precio me sigue interasando y mucho. Las mesas de sirocco como bien dices son un poco feas, son las clasicas de armazon de acero forradas de aluminio. Tampoco me sirven
Ayer estuve Navegando por google, ebay y no encontre nada de nada. Apareci en USA, UK, en paginas web de diseño de " cabinets" que es como las llaman en ingles. Alli se estilan de madera con modelos muy clasicos.

Te adjunto algunas direcciones por si ves ideas......

http://www.briaquaticcabinets.com/bri_news/
http://deltecaquariumsolutions.com/aquariums.php.

Un saludo