PDA

Ver la Versión Completa : Presentació aquari

gatxan
17-feb-2006, 23:35
Ei!! Tal i com vaig dir, ja tinc fotos de l'acuari. Se que l'haig d'omplir una mica més. Demà ho faré... Falta un tronc que tinc a una galleda esperant que s'enfonsi!!

http://i50.photobucket.com/albums/f322/acuarigatxan/Acuari002.jpg

http://i50.photobucket.com/albums/f322/acuarigatxan/Acuari004.jpg

http://i50.photobucket.com/albums/f322/acuarigatxan/Acuari003.jpg

http://i50.photobucket.com/albums/f322/acuarigatxan/Acuari005.jpg

Sundrack
18-feb-2006, 02:59
Molt bonic Gatxan, felicitats!
Ara a gaudir-lo. Jo estic decidint-me entre grava negra o marró, i pel que veig, la negra fa un bon contrast ;)

gatxan
18-feb-2006, 19:37
Ei!! He tret el filtre intern que tenia i he posat l'extern eheim 2213. Venia amb esponja blava i li he afegit les boletes per filtre biològic + l'esponja blanca + l'esponja de carbó. Cada quant l'hauré de netejar? Em recomaneu canviar l'esponja blava per la ceràmica?

merci!!

Marc Martínez
18-feb-2006, 20:15
L'esponja blava va be jo la la faig servir com a carrega habitual ademes de filtre biologic, El carbo jo el treuria un cop l¡aigua et quedi ben aclaraida despres de la "turbietat" inicial. A veure que tal evoluciona aquest acuari

Carlos Naise
20-feb-2006, 01:29
Hola gatxan!!!
Muy wapo el acuario...pinta muy bien...a ver como te evoluciona.
Yo en mi 2213 tengo puesto por orden de abajo a arriba: Una capa de ceràmica para el filtraje mecánico de las partículas gruesas, la esponja azul (filtrado mecánico), una buena capa de arlita (filtrado biológico) y por último una capa de perlón.
De limpiarlo puedes estar trankilo, puedes tirarte meses sin limpiarlo, aunke no lo dejes muxo o sinó cuando lo limpies sacaras papilla del fondo de la cubeta jejejje. Acuerdate por eso de cuando lo limpies enjuagar las bolas para el filtraje biológico con agua del acuario, nunca con agua del grifo, o sinó la colonia de bacterias nitrificantes se irán al garete.
Ánimo!!! ya nos contaras como te va!!!
Saludos!!!!

Edu O.
20-feb-2006, 15:01
Té molt bona pinta l'aquari, l'únic problema que hi veig és l'echinodorus radicans que creix molt i amb fulles molt amples, jo la col·locaria en alguna cantonada per tal que no ocupi tant d'espai.

Omple una mica més l'aquari no? :D

Per cert la planta de la segona foto,Ceratophyllum demersum:confused:, situada darrere la radicans al costat dret crec que la tens plantada al revés:confused:

Salu2
Edu

Jaume71
20-feb-2006, 15:29
Si senyor, pinta bé!

La planta de davant a la dreta és guapa, eh!...... llàstima que no sigui aquàtica al 100% :( :( (és una nosequé JAPONICUS).... a mi també em va passar i li vaig acabar donant a l'Aleix per a un aquaterrari.

Jo de tú aniría a la tenda i que te la canviin.... se t'acabarà podrint a l'aigua!

gatxan
20-feb-2006, 20:06
caray! si que hi en sabeu de paraules rares... que si echinodorus que si demersun...:D
Gràcies per tots els consells. El japonicus aquest ja l'he tret. Com molt bé heu dit és terrestre!! L'echinodurus està preparant la mudança a una cantonada i la Ceratophyllum demersum està plantada bé... Té arrels a la part de sota i ha crescut una mica des que la vaig posar:confused:
Edu, això que dius que ompli més l'aquari... és en conya no? (tot i que al mig va un petit tronc que estic esperant que s'enfonsi..) Com fiqui més plantes hauré d'instalar un plegatí perquè els peixos puguin dormir...:p

Gràcies per les vostres valuoses aportacions!!

Salut!!

Edu O.
20-feb-2006, 23:32
Si si, omplir més l'aquari... però d'aigua!!!:p

De quants litres és?Quins peixos penses mantenir?

Salu2
Edu

gatxan
21-feb-2006, 18:38
:D Fa 80 l (60x35x38), he canviat el filtre que es veu per un extern i la població prevista és la següent:
1 betta mascle + 3 femelles
1 barb "cirera" + 3 femelles
6 corydores
Tot i que estic obert a qualsevol altra suggerència!
I ja l'he omplert més d'aigua:D .
Em sorgeix el dubte de com aconseguir baixar el pH. L'aigua que surt de l'aixeta és absolutament terrible pH 8, Gh de 20!!! (depuradora Baix Llobregat). He tirat aigua destilada per abaixar la duresa però el pH segueix igual... Què faig? Compro un d'aquests productes que te l'abaixen?

Jaume71
21-feb-2006, 18:42
Jo no seria tan "ortodox" amb els barbs cirera.... jo posaria 2 mascles y 2 femelles.... els "cara-a-cara" entre mascles amb el vermell pujat és molt guapo, i no deixen de ser més rituals que no pas res... no són gens agresius ni entre ells ni amb la resta (almenys la meva experiència)

Edu O.
21-feb-2006, 23:28
Quin tipus de corydores són? C.Aneus, les típiques blanques?

No queda gaire bé dir-ho i segur que més de un m'ho discoteix xo és millor tenir un pH de 8 que començar a afegir tonteries. El pH de 8 és costant mentre que si tires productes químics d'estable no te res, pots tenir petites variacions (per canvis d'aigua per exemple).

Salu2
Edu

Jaume71
22-feb-2006, 00:06
De totes maneres amb un GH=20 i un pH de 8 estàs parlant d'aigues molt dures....

El que hauries de fer seria rebaixar la duresa afegint aigua PURA (destilada, osmosi, ...).
Amb un 50-50 tindries un GH sobre els 10. El KH també et baixaria considerablement i en aquestes condicions el pH rondaria el 7 i seria fàcil de baixar-lo més injectant CO2.

Carlos Naise
22-feb-2006, 00:40
Esa echino mas k una radicans parece una grandiflorus. Si es así peor aun...crece muxo mas...mejor k la traslades a una eskina como te aconsejan.
Saludos!!!

Edu O.
22-feb-2006, 00:48
Carlos, ahora me has pillado, ya me haces dudar;) , cual es la diferencia entre ambas??

Por cierto, E.radicans=E.macrophyllus y creo que la he llegado a ver hasta como E.macranda.

Salu2
Edu

Carlos Naise
22-feb-2006, 00:58
Yo lo digo por k he tenido de las dos. En su dia tuve grandiflorus k creo k crecen mas verticalmente, con tallo mas largo y ahora tengo radicans que crece mas compacta.
Saludos!!!!