Ver la Versión Completa : Miércoles 13 de Febrero
Bueno, estrenamos nueva época, nueva junta, todo nuevo. Así que quién se viene a celebrarlo?:smiley2:
Lochapowa
13-feb-2008, 10:00
Jo vindré, per cert algú pot pasarme anguiles del vinagre? No em corren pressa, si no es avui un altre día. :smiley4:
Jaume71
13-feb-2008, 10:14
Jo també vindré.
Per cert, vindrà un xaval que he "captat" a TodoFauna ;)
Si podeu portar restes de poda millor...
DIMECRES MERCAT!
Plantes, cargols, gambes...
Marc, si en comptes d'anguiles del vinagre vols Grindal n'hi ha uns quants ja que en tenim
Lochapowa
13-feb-2008, 10:29
Gràcies Jaume, però de moment grindal no. Em sembla una mica feixuc el tema del grindal, i a més les anguiles em van de perles de cara a mantenir Iriatherina werneri, que tenen la boca mooolt petita, i el cultiu es més cómode. Gonzalo, alguna sugerència de comida viva para Iriatherina?
Algo de plantes duré avui. Poca cosa però.:smiley1:
yo les doy grindall y daphnia.:smiley2:
Lochapowa
13-feb-2008, 11:22
Pos habia descartado la daphnia pq me parecía muy grande....:confused:
Pues con las anguilas del vinagre no creo que hagas gran cosa, ni las van a ver:D
La mejor opción es sin duda el grindal, una o dos veces por semana, más no que tiene muchas proteinas.
El problema de la anguila del vinagre es colarla....
Lochapowa
13-feb-2008, 11:58
I no fa olor el Grindal? ho dic pel tema de les croquetas de gat, i tal...
serginho3
13-feb-2008, 12:03
Yo tambien ire, aunque si va el nuevo "secre" me lo pienso jejejeje.
Jaume yo si kieres le llebo poda de lenteja jejejeje y unos planorbis que ahi ke darle buena imagen al nuevo.
Por cierto lo de los endler si puedes llebarlos o espero a Gonzalo, como vosotros veais...
Si paso por casa llebaré los Endler, pero en principio lo veo feo. Para hoy.
Los Grindal no huelen, a menos que te pases con la comida y se pudra...
No hace falta utilizar croquetas de gato, también sirve pienso seco (humedecido), espirirulina, pastillas de fondo, guisantes... incluso vale bajar al bar a por una croqueta de pollo:D :D
Yo hoy no iré, si acaso que te pase Jaume uno de los sobres que le di el otro día con grindal.:smiley2:
Lochapowa
13-feb-2008, 12:47
Ok, m'heu convençut probaré els grindal, però per mí no en porteu avui, m'he de buscar les capses, i preparar·ho tot...:D
serginho3
13-feb-2008, 12:52
Ok Gonzalo, pos ya dira Jaume si puede el y sino pa otro dia.
Por cierto si no vas pa casa kedamos como ya de costumbre?
Jaume71
13-feb-2008, 13:28
Sergio, te traigo un macho de endler y varios alebines ;)
Marc, ja et donaré uns quants grindals d'aquests que porto a la butxaca des de dilluns ;)
Amb un simple tupper dels xinos amb terra de plantes humida en tens prou... la torba va millor perquè reté molt millor l'humitat.
Jaume71
13-feb-2008, 14:07
Per cert... l'Aldo també HAURIA DE VENIR!
Si no ve, al final de la reunió hi haurà un bonic sorteig d'un aquari que duc al cotxe amb seriosos motius de provocar-me un divorci... o inclús greus lesions físiques :smiley18: :smiley18:
Por cierto, alguien pasará por la tienda del Àngel?
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com