Ver la Versión Completa : microgrills
Hola,
acabem de posar, aquesta setmana passada, unes bombines a l'aquaterrari de la classe.
També hem instal·lat una capsa amb grills adults perquè ens proporcionin el menjar de les bombines. Algú em pot dir més o menys quan tarden a néixer els grills.
També ens agradaria saber la quantitat de grills que mengen les bombines.
Moltes gràcies
albertus
20-abr-2008, 13:10
Hola Spica.
Jo faig servir grills de tots els tamanys y la veritat, no etr ecomano que els c5riis ja que entre que et eixen it ot, les bombines estaráns ense menjar no? per això lo millor es comprar els grills del tamañ que tú els vulguis, aixçi ho faig jo sempre. Si els bombines són adultes, poden menjar grills petits en comptes de micro, que penso que són massa petits per a les bombines adultes.
Sento no poder respondre a la preguta de cuan tarden a neixer els cries, el que si que tinc entès per articles de gent que n'ha criat es que lo millor es proporcionarlis una mena d'esponja als adults perquè així les femelles ponen els ous a través del obopositor a dintre. Però ja et dic, els grills acabats de neixer són un engorro, si et pots estalviar criarlos ets erà molt més fàcil comprar 1 caixa de grills petits per 1,70 euros cada 2 setmanes que no pas criarlos tu manetixa. Sería viable en el cas de que començessis amb una colonia de grills de tots els tamanys, ajq ue mentres gastes els del tamañ que a tú t'interesen els adults van crian. Però ja et dic, lo millor penso que es comprarlos.
Perdona, no estaran sense menjar perquè n'hem comprat de més petits per anar-les alimentant.
El que passa és que al mateix temps volíem provar de criar-ne per veure si ens estalviàvem uns quants euros, (per cert, a mi em costen a 2 euros la capsa + el viatge al poble del costat per comprar-los).
De tota manera gràcies!
albertus
20-abr-2008, 14:09
Spica, si vols intentar la seva cria, ves al google i posa Acheta domestica, segur que et surt algo, articles oa lgo així. Hi han molts de cria per la red.
Jo compro els grills a Barcelona a una tenda de Sarrià que es diu Bioglobus. L'home cria aliment viu i em ven unes raccións vastant bones per 1,70 euros, si algún cop apses per Barcelona, ves per curiositat, i preguntali dubtes que tinguis sorbe la cria, ell es dedica a la cria d'aliment viud esde fa uns anys.
Et sortirà més a compte comprar setmanalment el microgrill, no obstant, crec que el microgrill pot ser una mica massa gran per Bombines acabades de metamorfosejar. Jo de tu provaria amb colèmbols o Drosophylla aptera. Si més no al principi.
Salutacions ;)
Bé, a hores d'ara si no hagués anat a comprar grills cada parell de setmanes em sembla que les bombines ja haurien passat a millor vida. O sigui que sí, els hem anat a comprar i no micro sinó més grans, que aquestes bombines tenen molta gana.
Els grills que vàrem posar s'han reproduït i ara tenim la classe que sembla un zoo amb tanta bèstia.
Llàstima que s'acaba el curs i no veurem com creixen els grills fins a fer-se grans!
albertus
31-may-2008, 23:27
Si als nens els hi fa il·lusió, podeu mirar la cria de Blatha lateralis (Shelforella tartara a les tendes), les creies d'aquesta cuca serviràn per a alimentra a les Bombines, però els adluts no, són massa grans per a elles. La gràcia és que ponen ooteques d'on surten cuques identiques al adults, però en tamañ molt reduït. (si s'escapen poden ferse plaga, ja que tenen una gran capacitat de reproducció y aguanten perfectament el clima d'aquí).
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com