PDA

Ver la Versión Completa : Tortugues durant les vacances

Jaume71
18-jul-2008, 12:03
Hola,

Una consulta... tinc un parell de tortuguetes (les típiques tortugues de florida amb apenes 5 cm de diámetre) que m'ha deixat la meva cunyada uns quants dies.

Estaven en el típic "transportin" de plàstic de 20 litres amb una rampa :mad: però els hi estic construint un aquaterrari amb una capsa de plàstic d'aquestes grans de guardar roba, amb una part emergida amb terra y plantes y unes plataformes amb troncs i pedres. També hi funcionará un filtre de cascada gran (un per a 100 l, el que anaba amb les urnes dels discus del Sizoo, i que es capaç de pujar l'aigua un bon desnivell).

La cosa es que al final coincidirem els dos de vacances i en principi s'hauran d'estar ben bé 20 dies sense ningú. Creieu que podría mantenirse mínimament la cosa amb un alimentador per a peixos i menjar granulat?

albertus
18-jul-2008, 17:37
El problema d'aquestes tortugues és més que rès que embruten molt l'aigua.

Jo em vaig desfer d'elles precisament per això...

Esperem que el Josep passi per aquí. xd

Lochapowa
18-jul-2008, 18:15
Els réptils en genral aguanta molt bé sense menjar, al meu parer els hi posava una ració mínima a diari i segur q aguanten, el tema està en el q diu l'albertus, embruten molt, així q si no vols trobarte una fortor heavy cuan tornis, posa força carbò al filtre ;)

Petxinot
21-jul-2008, 15:05
No et compliquis, agafa un barrenyo contra mes gran millor, fes un forats per que serveixi de rebosader en cas de pluja. Colocal a sol-hombra, o sigui que rebi sol de bon matí pero no pas a meitat del dia per que les pobres tortugues no se torrin.

Posa un quadrat de porex o un trocet de suro per que prenguin el sol pero vigila que no puguin fugir.

Una vegada tinguis això posa guppys o gambusies i podran estarse els 20 dies tranquilament. ;)
vigila que sigui prou gran per que l'aigu ano s'evapori, ehh ;)

Salutacions

Jaume71
21-jul-2008, 16:02
No et compliquis, agafa un barrenyo contra mes gran millor, fes un forats per que serveixi de rebosader en cas de pluja. Colocal a sol-hombra, o sigui que rebi sol de bon matí pero no pas a meitat del dia per que les pobres tortugues no se torrin.

Posa un quadrat de porex o un trocet de suro per que prenguin el sol pero vigila que no puguin fugir.

Una vegada tinguis això posa guppys o gambusies i podran estarse els 20 dies tranquilament. ;)
vigila que sigui prou gran per que l'aigu ano s'evapori, ehh ;)

Salutacions

OK!.... ara que això de les gambússies hauràn de ser grandetes!

l'altre dia amb els nens vàrem agafar unes quantes gambússies... el tamany tampoc no era ecxessivament petit... del tamany d'un endler més o menys.... ostres! va ser ficar-los amb les tortugues (jo em pensava que durarien varis dies amb un lent degoteig de "desaparicions misterioses") i es van fotre ben bé els 10 peixets en menys de 5 minuts!!! bones depredadores, sí senyor! :eek: :eek: