Ver la Versión Completa : Terratrémol
Lochapowa
21-sep-2004, 19:17
Quin ensurt!!estaba mirant els peixos cuan de sobte l'acuari ha començat a moure´s,m'he sorprés tant q em pensava q em baixava la tensió o algo així...Però no quan m'he aixecat he notat q el terra es movía i els vidres de la casa han començat a repicar...Quina por companys!!!!em veia els 300 litres per terra!!!(la meua companya em mata).Acaben de dir-ho a la ràdio a afectat bcn i rodalies,i ha sigut fluix!!!Quin stress viure al Japó per exemple,cada 2 per 3 terratrémol i allà acostumen a ser més forts...Cóm ho deu fer l'Amano?Pq imagineuvos quin disgust...
Algú més ho ha notat?
Jaume Izquierdo
21-sep-2004, 20:15
Jo tb ho he notat! Taba treballant al ordinador, i he notat "algo"... la meva cadira s'ha mogut (te rodes) i m'he girat com si passes algo, pero no sabia ben be q era... Despres m'ha trucat la meva novia, q treballa a un edifici molt alt a la diagonal, i m'ha dit q allà si q s'ha notat... les taules es movien bastant i algú ha pegat algun crit jejeje
A on treballa el meu pare (tb per la diagonal), tb s'ha notat bastant, sobretot les taules i cadiras...
joder, quin jiñeeee XDD
Marc Martínez
21-sep-2004, 21:45
Sin jo tambe estaba treballant, parlavem amb uns companys i hem callat tots de co al notar q es movien les cadires. Diuen q 4,1º a l'escala famosa del sr ..... no se escriureu, en fino ha estat mal.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com