Ver la Versión Completa : Nou soci?
kongobulunga
21-ene-2009, 12:25
Bones, jo tenia pensat fer-me soci ara a primers d'any, peró després de veure el magnífic oferiment d'en ANB001 i d'altres a:
http://www.aquariofilabcn.org/forum/showthread.php?t=2850
m'esperaré, per veure si puc ser un dels agraciats.:)
Salut!
OLE OLE y OLE
Que viva la madre que te pario! Salao!
:)
kongobulunga
01-feb-2009, 14:54
Ep, jo ja m'he inscrit, a veure si soc dels primers i encara en queden....
hector28bcn
01-feb-2009, 19:19
Jo he intentat inscriura´m però no hem deixaba desde la pagina... server not found! :( INJUST!
kongobulunga
01-feb-2009, 19:31
Just el fil anterior a aquest parla del tema que no funciona el formulari d'inscripció, i que en cas d'errada enviis les dades del formulari a l'adreça: info@aquariofilabcn.org
Jo ho he fet així.
Salut!
Otia, ma sonaba que habien dit que estaba arreglat :S
hector28bcn
02-feb-2009, 14:37
Aixi ho vaig fer tambè i quan sabrem si ha arribat la informació i som socis??
Jaume71
02-feb-2009, 15:58
Així que rebem la confirmació del banc us donarem d'alta i se us avisarà.
Perdoneu les molèsties.
PD: Ostres la Llei de Murphy és implacable! just quan peta el sistema és quan més soll·licituds tenim!!!... fet i fet, si ha de ser per això, potser que no ho solucionem! :D :D
hector28bcn
02-feb-2009, 19:00
i com sabrem qui ha estat el primer??? jajajajjjaaaa ja veig que hem quedo sense caridinas.. :(
Se ha recibido primero la solicitud de Héctor. Pero ambas son del mismo día.;)
quino69
02-feb-2009, 23:00
¡ Gambitas para todos!.... Pero de las de Palamós.:D
hector28bcn
02-feb-2009, 23:38
Hi hauran caridinas per mi aleshores???? no pot ser veritat necesito confimació! i hem paso sens falta auqest dimecres per la AAB UUEEEEEEE!!!!!!
serginho3
02-feb-2009, 23:50
A todo esto.... NO ERA A LOS 3 PRIMEROS SOCIOS!!!! ke aki la gente se preocupa demasiado pero el señor ANB dijo o me suena a mi ke era a los 3 primeros socios del mes... asi ke calma señores jejejejejeje.
Solo dos apuntados, iluso de mi, creia q seria como el corteingles el primer dia de rebajas XD
Si solo hay dos nuevos, aun queda un paquete de gambitas :C
kongobulunga
03-feb-2009, 11:27
Hem sap greu ANB, però a més jo hem voldria haver a puntat al gener, però en vistes de les ofertes que hi havia per aquí, vaig reconsiderar-ho i hem vaig esperar. I hem sembla que hector28bcn també feia dies que corria per ací o sigui que tècnicament no seríem ni de febrer...
Salut!
hector28bcn
03-feb-2009, 11:47
Hem sap greu ANB, però a més jo hem voldria haver a puntat al gener, però en vistes de les ofertes que hi havia per aquí, vaig reconsiderar-ho i hem vaig esperar. I hem sembla que hector28bcn també feia dies que corria per ací o sigui que tècnicament no seríem ni de febrer...
Salut!
JAJJAJAJJAJAJAAAA TOTALMENT D´ACORD! ESTIC AMB KONGOBULUNGA! UUUEEEEEEE
Demà hem passaré per la AAB de 8 a 9 que tinc aniversari de me mare desprès .
UNA ABRASSADA!
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com