Ver la Versión Completa : Quin ADOB???
hector28bcn
04-feb-2009, 10:46
Tinc un gran dubte... quin adob comprar específic per invertebrats que no contengui metalls pesats es pot fer servir sense que mati a les gambes? A on el compro? Gràcies!
Hola Hector
Jo no sabria dirte si te coure o no ... nomes sabria dirte el q jo uso... i que amb aixo les neocaridina heteropoda, a mi, no sa ma moren XD
pastillas Sera florenette A, Plant nutrition liquid de Tropica y Fluorish iron de Sachem
Potser algu sabria dir si contenen coure o metalls chungus XD
El liquid: poso 5ml (per acuari 70litres) en una xeringa de 20 ml i la resta aigua.
Punxo 5 cops on mes m`interessa, 5 ml del contingut, 1ml cada punxada i la torno a omplir amb aigua.
Uns dies despres (si m`oblido pot ser una setmana)... torno a fer el mateix ... i axi fins que el contingut de la xeringa ja es molt claret XD llavors l`injecto tota i guardo la xeringa vuida.
Pensaba omplir una xeringa vuida cada 15 dies ... pero a la practica... potser cada tres setmanas o una al mes ...
Les pastilles, dues cada aquari (100x25)... les enterro trencades en 4, hen poso quan m`enrecordo (potser 2 cops els darrers 4 mesos) i el iron nomes l`he posat un parell de cops pq sempre m`oblido de que existeix XD... aprofitare ara que... XD
Sempre enterro les pastilles o injecto el liquid a terra, intento no tirar-ho mai directament a l`aigua (manias meves)
Vull afegir potasi ... crec que milloraria l`estat de les fulles velles ... pero encara estic en el pas de vull XD
No se si es correcte o no... pero de moment, i amb les plantes que tinc, vaig fent XD (ma frego el cap per si de cas XD)
Pero lo de las fulles velles... ma te mosca
Sort, i no ta fiis ni un pel del que t`he dit... pq no se si es un sistema correcte ni recomenable XD
Aviam si faig una afoto de la superxeringa de abonar plegable que sa va fabricar un colega XD (la meva es molt cutre, xeringa, tub, agulla)
hector28bcn
08-feb-2009, 12:19
Al final he afegit una mica més de sorra , he pillat amazonia 2 de aquasoil que ve abonada i tenia poca terra , s´escapaban les plantes , aixi he matat dos perdals d´un sol tret. Veurem com evolucionan ... Perque tenía un adob en boles, però pesaben un huevo cada bola, i no hem fiu de que no tingui metalls pesats.Ja les portaré per la AAB si algu les vol, jo no les faré servir.
En teoría, en el embase debe decir qué contine, especialmente metales que puedan ser nocivos.
hector28bcn
08-feb-2009, 12:37
Acabo de mirar y no veo que ponga nada en ningun sitio... pero el peso de las dichosas bolas es muy sospechoso , pesan muchisimo cada bolita... estoy casi seguro que metales tienen.Yo te las traigo si las quieres... yo no me fio un pelo.Son de la marca Bioplast - depotmineral. tomeone80@hotmail.com
En teoría, en el embase debe decir qué contine, especialmente metales que puedan ser nocivos.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com