PDA

Ver la Versión Completa : Aquest Dimecres.

hector28bcn
08-feb-2009, 12:28
Com no puc escriure encara a la zona de socis... Aviso, aquest dimecres a part de portar els pomacea per en kongobulunga i en ANB001, i per si algú més en vol... passaré amb una parella de cargols cebra que m´estan deixant el acuari ple d´ous blancs, i quedan fatal ... alguna ánima caritativa que vulgui adoptar-los? Tambè tinc 9litres de terra Nayeco de color negre que anava a posar pel gambari però hem vaig adonar que tenia metalls pesats, aixi que ara no faig res d´ella si algú dels que passeu el dimecres la vol que m´ho digui i la portu ... Jo necessitaria plantetes...

Salut!

albertus
08-feb-2009, 17:09
Bones. Jo pillaré les Neritinas. Però no em podré passar ara, ja que estic d'exàmens i fins la pròxima setmana no vindré.

hector28bcn
08-feb-2009, 18:10
A la una, a las dos, a las tres, NERITINAS NATALENSIS para el SR de la corbata ALBERTUS!

;)

kongobulunga
09-feb-2009, 17:27
Bones Hèctor, jo fa uns quinze dies vaig deixar l'aquari bastant pelat, però si t'interessa vallisneria et puc passar algunes mates.

Salut!

ANB001
09-feb-2009, 18:07
Holas

Yo tenia calculado trear plantas ... pero la epidemia de plumeritos negros aun esta reciente... y aunque parece todo limpio... no quisiera extenderla XD ya veremos el miercoles XDD

Que alguien les de el soci a Kongo y a hector no?

Hasta lueeeg

hector28bcn
09-feb-2009, 23:14
Ehy s´accepta tot el que es porti , la tècnica m´han dit que es aquesta... acceptar tot i despres ja veurem.... merci kongo . .. jo com ja he dit portaré cargolets que no paran de crèixer, estan el doble de grans que la setmana passada.

AlwaysTB
10-feb-2009, 00:05
Ehy s´accepta tot el que es porti , la tècnica m´han dit que es aquesta... acceptar tot i despres ja veurem.... merci kongo . .. jo com ja he dit portaré cargolets que no paran de crèixer, estan el doble de grans que la setmana passada.

¿¿tècnica??

Compartir no és una tècnica, alguns dirien que "compartir és viure", però elevar-ho a tècnica potser seria excessiu...qui dius que t'ho ha dit això?

Jo segurament porti poda d'Ambulia i Hygrophila Corymbosa que des que abono amb CO2 està que es surt l'Ambulia.

hector28bcn
10-feb-2009, 22:51
A veure si demà compartim cosetes varies, jo necessitaria algo de plantas amb pocas necessitats lumínicas on puguin amagar-se 6 rasboras maculata que tinc . Si algú hem passa algun esqueix, li agrairía molt. Gràcies i fins demà.

ANB001
12-feb-2009, 16:39
Yo que queria ir tranquilo y sin prisas ...

y de propina, cuando llegue a casa los neones estaban Kaput :C

Hoy no queda ni el mas minimo rastro ya ... hambre que tenian los caracoles XD

hector28bcn
13-feb-2009, 14:56
Entonem el rèquiem pels neons perduts , que descansin en pau.

En quan a lo del dimecres ... sense comentaris ehhhh Toni! i quan vaig arribar a casa vaig veure que tenia els teus cargols a la bosa pobrisets, les neritina les vam deixar a dos aquaris de la AAB, a veure si el dimecres els pilles i hem dius si vols que et torni a portar els cargols.
La terra que tal? l´has posat algun aquari ja? i a veure si el dimecres portes alguna gambeta mes ;) Un saludet a tots! Gran pizza per cert!

ANB001
13-feb-2009, 16:35
Si pobrets neons , es extrany pq estaban morts pero la mar de macus i de brillants, no habia vist mai un peix morirse amb tant bon aspecte XD

Es veritat men vai oblidar dels manzana, cuidals uns dies mes XD

Les neritines aniran be a la AAB, que netejan els vidres de vici ;P

La terra jajajajaja ahir me la vai estar mirant amb un colega, no sa creia q fos terra artificial pintada el tiu XD vai posar un granet de la sorra a sobre de una moneda, martillazo... nomes va quedar pols blanca (comentari : ui como se enteren en colombia) XDDDDDDD quan tingui la camara hen fare fotos XDDD

De les tres bosses, les dues tancades, les podries cambiar... si guardes la factura millor, i si no... per probar no es perd res, amb sort i una mica de cara dura (ni la meitat de la que tenia el que te la va vendre)... al menos recuperarias la pasta o podries cambiarles per quelcom... si vols un dia quedem i anem a probar-ho...

El que no se es si dir el nom de la botiga XD pq venia a la bossa XD

albertus
13-feb-2009, 17:41
Les neritinas al final no me les quedava jo? :S

ANB001
13-feb-2009, 19:02
Pasturan vidre i diuen Albe e e e rtus, com a cabretes XD

hector28bcn
14-feb-2009, 11:13
Les neritinas al final no me les quedava jo? :S

Si si siiiii jajajaaja pobriset albertus! jo que no m´enteru, com li havia de portar tantes coses al toni ...però si si les neritines Porten el teu nom Albertus estan allà pasturant a la AAB.

tikimoilcidi@hotmail.com
18-feb-2009, 17:42
Hola de nuevo a todos; después de muuuuchos meses sin postear y teniendo como único contacto a Josep, vuelvo a la palestra :)

Os hago un pequeño resumen del panorama de mi acuario:

Población:
Kullis (entre 2 y 5)
Puntius titteya (2Hembras+1Macho)
Kryptopterus bicirrhis (7 magníficos ejemplares; la nineta dels meus ulls...)
Betta (5Hembras)
Betta Dragon (3Mujerzuelas+1Macho Ibérico)
Planorbi (1)
Otros caracolillos debora-plantas (x)

Flora:
Echinodorus
Anubias

Iluminación:
Anteriormente:
1xGrolux 18W.

Ahora:
Instalación casera con 2 PL's:
1xPhilips 840 (36W) parte delantera
1xOsram 956 (36W) parte trasera

C.C.
Acuario 120 Litros con filtro interior

Esta mañana he hecho algunas fotos, así que iré abriendo de debate en el foro para consultaros cosillas sobre mis proyectos y aprovecharé para colgarlas (a parte, os haré la presentación de mis pececillos...)

Mis objetivos a corto plazo son:
- Erradicación de los mini caracoles destructores
- Erradicación de las algas de las paredes, no sé si están fuera de control, pero tengo mayor proliferación que antes.
- Aumento de especies de plantitas, ¡podas por favor!

Bueno, ¡me despido hasta esta noche!

hasta luego :)

Fernando.