Ver la Versión Completa : "Terminalia Cattapa" (Almendro de indias)
hector28bcn
14-feb-2009, 13:40
Es "Terminalia Catappa" Algu de vosaltres sap on conseguir fulletes del almendro aquest? No hem sembla haver-lo vist mai per Barna ni al Jardi botanic ni res de res, aixi que suposu que lo seu a part de trobar fulletes , sería trobar alguna ametlla per plantar-la i tenir de por vida, no? De moment anem a per les fulles.
Merci penya!
Ma sona que hen venen per ebay XD tb ma sona que TopGon va comprar ... pero igual flipu XDDD
hector28bcn
14-feb-2009, 20:02
He anat a preguntar a Superfauna que son molt majos com sempre que vaig que m´atenen molt be ( tot sigui dit) i m´ha dit despres de preguntar e indagar , ja que jo havia llegit un post por ahi de superfauna que hi parlaven... i poder els hi porten o saban algo una mica mes endevant... estaré atent, he llegit de les seves propietats i MOLA!
Lochapowa
14-feb-2009, 20:38
A àsia es molt usat, però jo no estic gaire segur de les seves propietats...No tinc cap argument, però em sembla q es la tipica flipada dels asiàtics...A més crec recordar que es força car
Pere Sastre
02-mar-2009, 12:05
Jo l'utilitzo i ho crec recomenable: sembla que te propietats antisèptiques, protegeix la mucosa i deixar anar tanins, entre altres. En el meu cas en els tancs d'aigua d'osmosi hi va una fulla dintre d'una funda transpirable (una mitja de dona) per cada 100 litres.
Les que vaig comprar no eren cares 10 fulles grans per 1,00.- €., a l'aquari. Les fulles fins que es desfan totalment en l'aigua, poden durar uns 2 ó 3 mesos.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com