PDA

Ver la Versión Completa : "Busco:" 20 litres!?

hector28bcn
15-feb-2009, 21:17
Hola tinc un aquari de 5 l i voldría fer el cambiazo sense que a casa s´enteressin , havia pensat en un de 20 l o 15 ( no s´hi fixen gaire ) es per fer un gambari i el de 5 litres es una mica trist, jejejjee si alguna ànima caritativa tinguès un al armari sense fer servir.... que m´ho faci saber.. jo estaría interessat. Gràcies.

albertus
15-feb-2009, 21:28
Bueno, si no trobes a ningú que tel dongui. A una tenda el pots comprar per 15 euros o així....;)

hector28bcn
15-feb-2009, 22:00
Jajajajaa ja li deia jo al Toni que el comprava que no crec que fosin gaire cars, però m´ha proposat que aqui al foro hi havia gent que en tenia guardats al armari... abans que el tirin ... però ja el compraré ja , no vull que penseu que sòc un aprofitat ni res per l´estil. Demà mateix vaig a per un... sabeu a on estan baratets? tan com 15 euros...???

albertus
15-feb-2009, 22:31
No, d'aprofitat res. A molta gent ja li va ve regalar coses avans de tirar-les. ;)

A floraqua per uns 17 eurus el pots aconseguir. però si ets capàc de pagar uns 25, potser pots pillar un cubic d'aquests que són més monos. :D

hector28bcn
16-feb-2009, 15:00
M´he pillat un cub al final de 15litres tot cucu. Ja posaré alguna fotu quan el tingui més o menys montat. Espero fer un gambari ben xulu , s´accepten propostes i aportacions. ;)

Jaume71
16-feb-2009, 16:19
Dimecres et porto unes cherry, varies plantes i a veure si tinc algun tronquet ;)

Jaume71
16-feb-2009, 16:37
Per cert, Héctor, T'he deixat un missatge privat a la bústia personal, és a l'enllaç de dalt a la dreta sota el teu nom que posa "Mensajes Privados"

hector28bcn
16-feb-2009, 16:37
Collons Jaume que amable tu, les gambes si son cherry s´agraeixen però en Toni hem porta tamb poder es abusar de cherrys, però lo del tronquet... anava a passar aquesta tarda a mirar pel barri a veure que hi trobaba... que a HORTA HI HA DE TOT! però si trobes un maco i petit ... no et diré que no ;) MOLTES GRACIES JAUME!

Jaume71
16-feb-2009, 17:03
Pel tema troncs jo també vaig per allà el meu barri... diguem que per la part alta... a Collserola :D :D :D

hector28bcn
16-feb-2009, 18:39
Que dius? vas a buscar-los a la muntanya??? i no tenen coses rares?

AlwaysTB
16-feb-2009, 18:47
Que dius? vas a buscar-los a la muntanya??? i no tenen coses rares?

Les coses rares els hi treus bullint-los unes quantes vegades.

Jo no he teingut cap problema seguint el procediment següent:

Opció A: Poses una mica de llexiu, aigua i hi deixes el tronc 24hr. Per eliminar la lejia deixes el tronc 24 amb aigua neta, canvies tota l'aigua i repeteixes el cicle un parell o tres de vegades fins que l'aigua ja no fa gens de olor a llexiu.

Opció B: Bulls el tronc varies vegades.

La Opció B te l'avantatge que t'elimina els tinys i així no et queda l'aigua marronosa uns dies.

La resta de companys del fòrum segur que tenen d'altres mètodes.

hector28bcn
16-feb-2009, 21:36
Segur que totes les fustes no van igual de be , les de olivera tinc entes que no va be per l´aquari ja que deixa anar olis . Sabeu si hi ha algun altre que tambè sigui perniciòs?

albertus
16-feb-2009, 22:51
Fustes que continguin resines, tampoc són bones.

hector28bcn
17-feb-2009, 08:23
Coniferas descartades doncs! ja van quedan menys.....