PDA

Ver la Versión Completa : Donar la volta a la Riccia

tofol
24-feb-2009, 19:05
Dons fa mesos que vaig comprar una terrina standar de riccia.

Com que no me'n refiava de la benvinguda que li donarien els meus goldies, la vaig tenir surant dintre una capsa de Cd's foradada i ràpidament la va omplir.

Així és que la vaig traspassar al quarentena que fa un àrea de 35x25 cm. i també m'ha ocupat ja tota la superficie.

Fa poc que vaig començar a notar taques verdes i marronoses. Les verdes son cúmuls d'algues, les marronoses... no sé, tenien tacte una mica dur i compacte.

Així és que l'he donada la volta, lo de dalt cap a baix. Al quarentena tinc cherrys, dos albonubes veiam si crien que de moment "va ser que no", i dos crossos nous que aquests si és veritat que estaven de quarentena, ja els toca sortir.

Que us sembla això de donar la volta a la riccia, amb algú li ha passat quelcom semblant?

ANB001
25-feb-2009, 12:21
Yo... no se XD

Cuando se hace muy gruesa retiro la parte de debajo (blanquecina)
Si se extiende demasiado recorto el trozo que se quedara flotando y saco el resto.
Si quiero extenderla la trincho con unas tijeras.

Si tiene algas sacala toda, selecciona los trozos limpios y empieza de nuevo.

La ricia flotando roba mucha luz... me gusta mas atada a algo en el suelo ;P

suerteee

tofol
25-feb-2009, 22:02
Pues de momento, los mini_c.siamensis se estan poniendo las botas. Ya les tocaba salir de la cuarentena pero los voy a dejar un par de dias más, a ver si entre éstos y las cherry me la limpian.

Las algas verdes no estaban muy adheridas, supongo que serían cúmulos de unicelulares. Lo de las manchas marrones me escama un poco más. A er uqe pasa en un par de días.

Saludos