Ver la Versión Completa : Avui començan el registre .cat, us interesa?
Jaume Izquierdo
13-feb-2006, 12:18
Doncs això, que avui comença el registre del .cat. Treballo en un dels registradors de dominis oficials, així que si us interesa un www.aquariofilia.cat per exemple, m'ho dieu.
salut
Jaume71
13-feb-2006, 13:02
;) Jo ho dic! ;)
Enhorabona pel teu INMENS TREBALL... no dubtis en demanar col·laboració !!
estic d'acord en el .cat,per mi endevant
Jaume Izquierdo
13-feb-2006, 18:11
m'han dit que els .cat són 150 euros, dos anys. Ara només es per associacions, empresas... El registre a tothom no serà fins el 23 d'abril. Si us interessa us poso més informació. Molaria molt un www.aquariofilia.cat, no?
Enric Pamies
13-feb-2006, 18:22
Està bé això del .cat
Però 150 € són molts calés, eh??
Marc Martínez
13-feb-2006, 18:48
Home a mi personalment aquariofilabcn.org m'agrada, no se que us sembla?
Carlos Naise
14-feb-2006, 06:12
Apoyo la moción de aquariofila.cat!!!!! Ni boicots ni polles!!!
Un saludo!!!!
Doncs jo estic interesat en obtenir un domini .cat, com ho he de fer?? i si, a mi m'agrada aquariofilia.cat:p
A mi em sembla molt bona idea, però suposo que per poder passar a www.aquariofila.cat (http://www.aquariofila.cat) faria falta seguir una serie de passos, tant interns a l'AAB com desprès a l'hora de registrar el domini.
No se, això es podria arribar a parlar un dia, però de moment . . . que el rio siga su curso i desprès ja veurem que passa. Lo primer ara com ara es rematar el tema Foro i Web.
No?
Marc Martínez
14-feb-2006, 18:28
A mi m'agradaria mes aquariofilabcn.cat aquariofila ho trobo massa generic, m'agrada el tema aquariofilabcn. Al marge de temes nacionalistes trobo que el .org dona tambe un sentit d'associacio/entitat sense anim de lucre molt interessant. I a part de tot aixo cony que 150e son calers cada any.
je, je, je, je . . . tens raó . . . 150 son 150 . . .
Sobre el tema nacionalisme . . . doncs la veritat es que som una associació Aquariofilica, ni futbolera ni politica . . . la politica i el futbol ho deixem per quan anem al bareto amb unes birres . . .
;)
Jaume Izquierdo
14-feb-2006, 18:58
Hola nois, són 150 cada dos anys. Si esperem a l'apertura general el 23 d'abril són 75 (crec) 1 any, i la renovació serian 40 euros.
Carlos Naise
15-feb-2006, 02:22
La cosa baja de precio.
La verdad es k es solo un detalle estético, .org ya esta bien.
Juerr Xavi siempre hablando de birras!!!! aun me debes una:p . Mañana me pasaria si no fuera pork parece k no va ni dios!!! la semana k viene si k me paso!!!
Saludos!!!
Ok!!!
Hoy creo que sí que vamos a venir algunos . . . si te apuntas, tienes una birrilla pagada.
Y sinó al semana que viene . . . que si todo va bien os presentaré a mi amigo Dante . . . es mu majo él . . . es un niño argentino de unos 2-3 años que he adoptado . . . je, je, je, je, je . . . tiene cara de mala ostia pero es mu buen chaval . . . . je, je, je, je, je . . . .
;)
Jaume71
15-feb-2006, 13:35
Jo intentaré venir però em sembla que será tarda... com sempre!
Pel que fa al ".cat" vodria matitzar la meva postura. No deixa de fer-me "gràcia", però en cap cas crec que ha d'esdevenir una qüestió primordial ni molt menys... coincideixo amb en Marc que el ".org" també ens escau molt bé.... al cap i a la fí, som el que som i som els que som.... crec que bàsicament em d'anar sempre per la via "pràctica"
Carlos Naise
15-feb-2006, 15:39
Vale Xavi, si me veo con ganas me paso, sobre k hora estais ya alli? las 20:30 o 21? Y sino la semana k viene fijo!!!
Un saludo!!!
Solemos quedar allí sobre las 20:45 - 21:00 . . . mas o menos.
:)
Si vienes la semana que viene si puedo te presentaré a mi amigo Dante . . . bueno, a ti i al resto de los que se apunten.
;)
Carlos Naise
15-feb-2006, 16:04
OKISSSS Xavi!!!
Lo k te digo, la semana k viene fijo k me paso y hoy si tengo ganas me paso
Un saludo!!!
Vaya pedazo can te has pillao!!!!;)
Eso espero que ya tengo ganas de verte.
;)
El can?? Ya te digo . . . je, je, je . . . da miedo el muy cabr*n . . . je, je, je, je, je . . .
:eek:
eeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh la politica el furbo y los canes al ooftopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :
no es compliquem la vida i deixem de moment el domini com esta, i ja valorarem si el .cat ens pot aportar alguna cosa nova
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com