PDA

Ver la Versión Completa : Casi Papa ja...

hector28bcn
12-mar-2009, 20:25
http://i723.photobucket.com/albums/ww232/hector28bcn/mamacherry.jpg]:smiley4::smiley4::smiley4:Jajajaa que ràpid Toni les Cherry que hem vas passar ja estan ovades he vist un parell, aqui va una foto (ja li faré de millors si es deixan perque s´han tornat molt tímides les prenyades, es posible que les galaxy o les maculata es fotin alguna cria???, a veure si prosperan ... ¿ Es necessari posar algo a la boca del filtre per evitar que les succioni?? que posu?

Salutacions,

Héctor.

ANB001
12-mar-2009, 20:55
Ole de aqui a poc minicherry XD

Jo posaria una mitja a l`alcachofa, molt tensa. Aguantada amb un aro de goma com els de las rentadores XD retallat si cal pq entri.
Despres retallas la mitja que sobra y cremas el que sobra pq no faci lleig XDD

Alguna es jalaran les galaxi... pero no et preocupis gaire... neixen moltes XD

hector28bcn
15-mar-2009, 11:28
I ja van tres cherry que veig ovades! que farem amb tanta gamba? sortiran totes? els galaxy faran masacre? o s´amagan per les plantetes?

ANB001
16-mar-2009, 02:01
No ta preocupis que les poques que es jalin els sentaran de vici...

Aviam quan neixen ;P

kongobulunga
21-abr-2009, 16:21
Ahir me'n van néixer a mi. Son de la mateixa tongada que les teves. Per cert com van?

Salut!

hector28bcn
29-abr-2009, 14:47
Kongo com van les gambetes??? les meves de fàbula! n´hi han MOLTES de petitetes , podria dir incomtables, cert és que els Galaxy han fet una bona selecció natural , però encara així a la nit quan apago els llums i passo al rato esta ple de gambetes petitetes i vermelles per tot arreu! :) estic feliç! Tmb sòc papa de les Yellow, en molta menys quantitat i a punt de ser pare tmb de les hummel que en porten un bon sac encara, crec que estan tardant mes que les heteropodes... pot ser??

Ja posarem fotos.

Hector.

ANB001
29-abr-2009, 15:40
Ese Hector viajero XD
que tal pinten les crias de les grogues? Has rebut les megagrogues ja?

M`alegro que a tots dos vos visquin de guais :)

Fins al vespreee