Ver la Versión Completa : S.O.S. Plaga de pulgones!
Petxinot
20-mar-2009, 19:13
Hola!
Avui m'he trobat les meves plantes carnivore sinfestades de pulgons. Sembla que al crit de "Vendetta" s'han fet forts. Algú em pot recomanar quelcom que elspugui eliminar?
Salut i gràcies
lluisman
20-mar-2009, 19:42
fumes?
posa les "burilles" en aigua, fins que agafi un color fastigos, i despres ruixa les plantes amb aixo....
per les carnivores no se com sera, amb les "normals" va de perles
Sort
lluis
quino69
20-mar-2009, 20:07
Yo no he probado lo de las colillas pero si que he oido alguna vez que la nicotina o alguna de las tropecientos mil sustancias que tiene el tabaco se usan como insecticida.
De todas maneras el pulgón es muy fácil de matar pero no te despistes en hacerlo que los daños que causan ( suelen ser portadores de virus) son muy peligrosos.
Si no quieres usar lo del tabaco con cualquier insecticida genérico para pulgón te valdrá.
Yo que soy un temerario probaría a meter mariquitas, devoran los pulgones.
Mete una mariquita.:smiley2:
......la nicotina que tiene el tabaco se usan como insecticida.
Correcto, la nicotina es uno de los insecticidas más potentes que existe.
Industrias químicas compran los restos que no utilizan las tabaqueras (nervios de las hojas, ramitas...) para extraer la nicotina y fabricar insectizida.
También es la droga, consumida por el hombre, con síndrome de abstinencia más potente. Proporcional a la cantidad suministrada al cuerpo, mucho más potente que la heroína, por ejemplo.
albertus
20-mar-2009, 22:16
Jo em deixaria de tabac i compraria un insecticida d'aerosol, dels comercials. Regar a una planta carnívora amb segons què és molt perillós...no sé, a mi em faria cosa. Jo sempre les rego amb aigua d'osmosis i mai posaria res de res....de fet, no conec ningú que ho faci.
Lo dit, agafa un aerosol i ruixa a 50 cm com a màxim, si ho fas mé sa prop, la planta es cremarà. ;)
hector28bcn
22-mar-2009, 13:27
Per a plantes delicades va molt be la Rotenona, és un extracte d´arrels amazòniques que es fa servir per enverinar els peixos i aixi poder pescar-los, però a part és un potent insecticida molt eficient. I recomend you Cherax! http://es.wikipedia.org/wiki/Rotenona el podràs trobar a qualsevol Growshop, el fan servir els cultivadors de marihuana per les seves plantetes ja que és totalment infensiu per al ser humà, això tampoc vol dir que el pots veure rollito cubata ehhh... ;)
Saludets!
Héctor.
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com