PDA

Ver la Versión Completa : Saludos de un buen socio

Salvador Borràs
07-sep-2009, 21:48
Hola,

Pues nada, hoy he ido a buscar unas cosas que me faltaban y me he encontrado con nuestro buen amigo...

David Fernández!!!

Bueno me ha dicho que intentará pasarse por aqui. Espero que lo haga y nos cuente como va su 450l.

Saludos

Salva

albertus
07-sep-2009, 22:23
Ostia...no em sona de res. jajaja

Petxinot
07-sep-2009, 22:42
Home!

Quant de temps! A veure si es veritat! ;)

Marcos Flores
07-sep-2009, 23:46
No me creo nada de un culé como David.
:D:D

A ver si es verdad y se pasa algun día.

Salvador Borràs
08-sep-2009, 12:18
Hola,

Espero que si, le he comentado que se iba a hacer la feria y el concurso de fotos.

Me he alegrado de verle, me ha comentado que sigue con los discos, ayer compré 70 cardenales :rolleyes:.

Por ahora está muy enchufado al submarinismo :D.

Bueno espero que él mismo nos cuente cosas.

Saludos

Salva

Salvador Borràs
08-sep-2009, 14:19
Hola,

Bueno para los que no lo conozcáis, os dejo uno de los muchos de sus posts:

http://www.aquariofilabcn.org/forum/showthread.php?t=196

Saludos

Salva

David Fernández
29-sep-2009, 18:54
Hooooooooooooooooooooooola nois!!!!

jejejeje Quant de temps, eh????

Bé, veig que per aquí hi ha molt merengue incrèdul :D, així que escric per demostrar que sóc un home de paraula, i si li vaig dir al Salva que tornaria a entrar per aquí, és que ho anava a fer...

Efectivament, continuo amb el meu 450 litres... a punt d'afegir els més de 70 cardenals que em vaig emportar l'altre dia d'Art Viu... ;) No li vaig deixar ni un al Francesc... :eek:

Com diu el Salva, darrerament m'ha donat molt fort pel busseig... i estic en un foro on per cert escriu sovint l'Enrique Dauner!!!!

Per cert, Salva... Precissament aquest dissabte hem quedat per bussejar a Llafranc! He vist que el BAM és aquest cap de setmana... Diumenge crec que ho tinc complicadet... però faig un estudi del tema... ;)

Fins ara,

David.

Salvador Borràs
29-sep-2009, 19:17
Hola David,

Espero que es visitis de tant i tant i ensenyis els discos, ja que per a qui hem vist pocs :(.

Fins aviat.

Salva

Lochapowa
29-sep-2009, 23:26
Ottia! otro buzo! aqui cada cop n'hi ha més :D

Edu O.
30-sep-2009, 00:26
Benvingut de nou, feia molt de temps que no set veia el pel!

O ens visites tu o et visitem....avisa la próxima sortida que facis que uns quants segur que ens apunten.

O no Marc?:D

Lochapowa
30-sep-2009, 19:07
O no Marc?:D
Jo, amb tal d'anar sota l'aigua....

David Fernández
30-sep-2009, 19:55
Jo, amb tal d'anar sota l'aigua....

Doncs mira, aquest dissabte vaig a fer un dels Ullastres amb l'Enrique Dauner i tota una colla més de gent... però tenim totes les places ocupades... :( Si voleu, us aviso quan organitzem alguna altra sortida, encara que a mi em queda ja poca cosa fer aquesta temporada... Sóc un tio d'aigua calenta... :D

Fins ara,

David.

Petxinot
26-oct-2009, 23:14
Hombre, cuanto tiempo, a ver si te dejas ver mas! :D

David Fernández
18-may-2011, 14:00
Hombre, cuanto tiempo, a ver si te dejas ver mas! :D

Pues mira, un año y medio después, vuelvo a estar por aquí... vaya tela conmigo... :-P

Saludos!!!

David.