Ver la Versión Completa : Miercoles 16
Hola a todos.
La semana pasada me hice socio y este miercoles tenia pensado pasarme a conoceros a vosotros y al local.
Este miercoles no va nadie ????????
kongobulunga
16-sep-2009, 10:27
La meva intenció era passar, peró amb el Barça i tal, a vore si s'afegeix algú més.
serginho3
16-sep-2009, 11:34
Yo este miercoles si que por fin tengo furbol, asi que aunke vaya a tener agujetas en vez de comerme una pizza con vosotros hare ejercio.
Nos vemos a la vuelta de vacaciones.
dewssssss
Holas
Io hare pasadita por floraqua y a eso de las 8 AAB
nos vemos alli :)
Ok.
Hi ha puesto per aparcar al voltant ?, soc de Montcada i Reixac i depenent de l'hora de tornar a casa, el transport public es una merd.....:D
Home algun xamfra segur que trobes
Lochapowa
16-sep-2009, 16:02
A veure, acaben de notificarme que:
"aquesta tarda es possible que no hi hagi ningú a l'apy xq hi ha una regata a sitges demà al matí i l'estem acabant d'organitzar. jo no sé a quina hora baixaré cap allà. truqueu abans de venir per si les mosques, xq és possible que no trobeu ningú"
Jo no pensava anarhi pq he d'acaba coses de cara al BAM, si d cas truqueu els q teniu planejat anar.hi :smiley2:
albertus
17-sep-2009, 00:29
La veritat es que ha valgut la pena, només per veure la pantalla de l'Alejandro, ja ha valgut la pena...Jo em se d'uns quants, incloent-mi, que han flipat una estona.
Pozi, impresionante, esperemos que pueda llegar a fabricarlo en serie, pq si el futuro es asi... me gusta :)
IMPRESSIONANT:smiley3:
Aquesta pantalla promet.
:smiley2:
P.D. Encantat de coneixer a tots
Salvador Borràs
17-sep-2009, 10:03
Hola,
No sabía que Alejandro llevaba la pantalla, espero que vuelva en otra ocasión :D.
Saludos
Salva
Marcos Flores
17-sep-2009, 20:20
Si no recuerdo mal, iba a experimentar con leds, cierto??
hector28bcn
17-sep-2009, 21:22
i Fotus de la pantalla pels que no vam anar porfi!!! m´he quedat amb les ganes! :( GRACIES!!!!
Al BAM la podras veure ;P
vBulletin® v3.8.2, Derechos de autor ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com